Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen
Hanos Eindhoven had een paar scherpe aanbiedingen. Een tijdje getwijfeld tussen de Tobermory 10, Black Bottle en een Elijah Craig. 't is de Elijah geworden.
0 x
North British 1962 Archives
from an Het Whisky forum user
Many thanks
Groetjes
Suri
from an Het Whisky forum user
Many thanks
Groetjes
Suri

0 x
ardmore traditional cask
glendronach 12yo
amrut
tin van ardbeg met 5cl 10yo en 5cl 17yo
glenmorangie oude fles 10yo met oude 5cl burgundy wood finish en oude 5cl port wood finish
glendronach 12yo
amrut
tin van ardbeg met 5cl 10yo en 5cl 17yo
glenmorangie oude fles 10yo met oude 5cl burgundy wood finish en oude 5cl port wood finish
0 x
Gisteren nog maar 2 flesjes Glendronach Virgin Oak 19-07-2002/17-07-2013 For the Usquebaugh Society aangeschaft. Erg lekker en leuk tussen al het normale Sherry geweld van Glendronach....
0 x
GJR schreef:[...] 19-07-2002/17-07-2013 [...]
Er zat wat druk achter deze bottelingsdatum, de labels waren al gedrukt

Ik heb er ook 2
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:GJR schreef:[...] 19-07-2002/17-07-2013 [...]
Ik heb er ook 2
Twee dagen gewacht en hij was een jaar ouder geweest

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
och klinkt ook wel stoer: "ik heb een whisky van 10 363/365e jaar oud, deze heeft zeker een 4000 dagen gerijpt!" 

0 x
Matti schreef:GJR schreef:[...] 19-07-2002/17-07-2013 [...]
Ik heb er ook 2
Ik heb er nu 4
... Op zich wel jammer had mooi geweest gedistilleerd op mijn verjaardag en gebotteld op mijn verjaardag, maar ja je kan niet alles hebben
0 x
Piet schreef:Matti schreef:GJR schreef:[...] 19-07-2002/17-07-2013 [...]
Ik heb er ook 2
Twee dagen gewacht en hij was een jaar ouder geweest
Maar was het dan ook beter?
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

GJR schreef:Op zich wel jammer had mooi geweest gedistilleerd op mijn verjaardag en gebotteld op mijn verjaardag, maar ja je kan niet alles hebben
Zo zijn er diverse single cask Ardbegs gedistilleerd op mijn geboorte(!)dag. Helaas kan ik die niet betalen, dus de kans dat ik die ooit nog eens hier vermeld is toch wel klein...
0 x
Ik heb eindelijk een site gevonden waarop de tulp glazen van Bowmore te bestellen zijn, nl op whiskyshop.nl. Ik heb er direct maar twee voor mijn vader besteld, zodat hij niet direct weer zonder zit, mocht z'n glas wederom een keer sneuvelen. Nare gewoonte is dan dat je dan ook direct het whisky aanbod door gaat lopen spitten, met als resultaat dat ik een flesje Bunnahabhain van Carn Mor wilde bestellen. Zo gezegd, zo gedaan.
Direct na de bestelling te hebben geplaatst kreeg ik het slechte nieuws dat de fles die ik had besteld niet meer voorradig was, en of hij een alternatief mocht aanbieden. Omdat ik benieuwd was wat hij kon bieden als alternatief voor een Bunnahabhain van een IB heb ik daarmee ingestemd. Vervolgens krijg ik een 11-jarige Bunna van The Maltman aangeboden die normaliter bijna 25 euro boven de prijs zit van de Bunna van Carn Mor die ik initieel had besteld. Omdat zij de fout hadden gemaakt dat de Carn Mor als voorradig stond vermeld op de site, kon hij mij dit eenmalige aanbod doen. Na de beperkte notes die ik over deze whisky kon vinden, en de kans om een whisky te proberen van een voor mij nog onbekende IB ben ik akkoord gegaan met deze vervanger.
Een warme douche voor Marcel Verhaar. Klantvriendelijkheid in deze vorm tref je maar weinig aan
Dus, lang verhaal kort, aangeschaft: Bunnahabhain, 11 years, The Maltman (Sherry Puncheon, 458 bottles)
Direct na de bestelling te hebben geplaatst kreeg ik het slechte nieuws dat de fles die ik had besteld niet meer voorradig was, en of hij een alternatief mocht aanbieden. Omdat ik benieuwd was wat hij kon bieden als alternatief voor een Bunnahabhain van een IB heb ik daarmee ingestemd. Vervolgens krijg ik een 11-jarige Bunna van The Maltman aangeboden die normaliter bijna 25 euro boven de prijs zit van de Bunna van Carn Mor die ik initieel had besteld. Omdat zij de fout hadden gemaakt dat de Carn Mor als voorradig stond vermeld op de site, kon hij mij dit eenmalige aanbod doen. Na de beperkte notes die ik over deze whisky kon vinden, en de kans om een whisky te proberen van een voor mij nog onbekende IB ben ik akkoord gegaan met deze vervanger.
Een warme douche voor Marcel Verhaar. Klantvriendelijkheid in deze vorm tref je maar weinig aan
Dus, lang verhaal kort, aangeschaft: Bunnahabhain, 11 years, The Maltman (Sherry Puncheon, 458 bottles)
0 x
gisteren een Tomatin 18y gekocht hoop dat ie in de smaak gaat vallen..
0 x
Net even een mooie slag geslagen. Ze gaan binnenkort wel een keer open, dus iets om naar uit te kijken
Bowmore Darkest 15yo (sherry cask finish)
Bunnahabhain XVIII
Longmorn 16yo
Glendronach Revival
Bowmore Darkest 15yo (sherry cask finish)
Bunnahabhain XVIII
Longmorn 16yo
Glendronach Revival
0 x
Mijn slijter had vandaag 10%-korting-op-bijna-alle-whisky's-dag. Wie ben ik om daar tegenin te gaan?
Aldus: Littlemill 20y 1990-2010, First Cask, 56.2%
Aldus: Littlemill 20y 1990-2010, First Cask, 56.2%
0 x
- KarmillaDimitri
- Actief lid

Gisteren kwam mijn pakketje met mijn eerste fles whisky!
Glen Garioch 8yo
Zin in vanavond!
Glen Garioch 8yo
Zin in vanavond!
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”