Boycott Diageo op Twitter en Internet

Het laatste nieuws over ontwikkelingen op gebied van Whisky.
Heeft u een nieuwtje te melden ? Dit is de plek, ook voor wetenswaardigheden die niet goed elders passen.
Piet
Moderator
Moderator

Boycott Diageo op Twitter en Internet

Ongelezen berichtdoor Piet » 09 Sep 2009, 19:17

Boycott Diageo kwam ik op het spoor doordat ze Het Whisky forum nu volgen op Twitter (Boycottdiago op Twitter).
Als het aan Boycott Diageo ligt wordt er heel wat minder Scotch gedronken. Zie "Products to avoid" op de website.

Website Diageo.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Jock
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: Boycott Diageo op Twitter en Internet

Ongelezen berichtdoor Jock » 09 Sep 2009, 21:16

Piet schreef:Boycott Diageo kwam ik op het spoor doordat ze Het Whisky forum nu volgen op Twitter (Boycottdiago op Twitter).
Als het aan Boycott Diageo ligt wordt er heel wat minder Scotch gedronken. Zie "Products to avoid" op de website.

Website Diageo.

Ik snap dit best wel eigenlijk. Ben niet van plan ( nog niet) om Diageo te boycotten, maar ik begrijp dat anderen dat wel doen. Het is echt een smerig club waarvan de CEO nooit naar whisly destilleries gaat. Een master destiller is een kunstenaar en heeft behoefte om te scheppen. Mensen als Diageo staan dat niet toe omdat misschien wordt het nieuwe schepping geen kas success. Doelen moeten gehaald worden anders vlieg je eruit. Het heeft indirect een effect op mij omdat ik familie heb die daar werken en de sfeer is echt niet leuk voor hen.
Ik hou nu mijn mond want anders ga ik preken :evil:

Jock
0 x

Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”