Hengeloër, net terug uit Schotland: thijs100
Hengeloër, net terug uit Schotland: thijs100
Hallo allemaal,
Leuk om lid te zijn van een forum voor whiskyliefhebbers. Ben zelf een jaar of vijf aan de whisky en heb een paar weken eindelijk een trip naar Schotland gemaakt. Een prachtig land met heerlijke whisky. En natuurlijk daar een flink aantal distilleerderijen bezocht. Old Pulteney was mooi, bij Clynelish een privétour gehad en de tour bij The Balvenie was het meest uitgebreid.
M'n bezoek heeft mijn passie voor whisky alleen maar meer aangewakkerd. Hier hoop ik nieuwe dingen te leren en wil ik ervaringen delen.
Sláinte!
Leuk om lid te zijn van een forum voor whiskyliefhebbers. Ben zelf een jaar of vijf aan de whisky en heb een paar weken eindelijk een trip naar Schotland gemaakt. Een prachtig land met heerlijke whisky. En natuurlijk daar een flink aantal distilleerderijen bezocht. Old Pulteney was mooi, bij Clynelish een privétour gehad en de tour bij The Balvenie was het meest uitgebreid.
M'n bezoek heeft mijn passie voor whisky alleen maar meer aangewakkerd. Hier hoop ik nieuwe dingen te leren en wil ik ervaringen delen.
Sláinte!
0 x
Re: Hengeloër, net terug uit Schotland: thijs100
Welkom Thijs.
Dan zul je vast wel wat meegebracht hebben uit Schotland.
Dan zul je vast wel wat meegebracht hebben uit Schotland.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Zeker
Flesje of 10. Afgelopen half jaar nauwelijks flessen gekocht, zodat ik me in Schotland niet in hoefde te houden. Vooral erg blij met m' n eigen gebottelde fles van Old Pulteney.
1 x
Welkom! Hoe zit het met die zomerhit van jullie; Hengelo-o-o...?
0 x
JayDie schreef:Welkom! Hoe zit het met die zomerhit van jullie; Hengelo-o-o...?
Iedereen hier fluit het de hele dag! En na een avondje whisky proeven is 'ie nóg leuker
Pellie schreef:Welkom medetukker...![]()
En tot de 6de!!
Stiekem ben ik import (niet verder vertellen
)
0 x
thijs100 schreef:JayDie schreef:Welkom! Hoe zit het met die zomerhit van jullie; Hengelo-o-o...?
Iedereen hier fluit het de hele dag! En na een avondje whisky proeven is 'ie nóg leukerPellie schreef:Welkom medetukker...![]()
En tot de 6de!!
Stiekem ben ik import (niet verder vertellen)
Moe'j nog een cursus plat proat'n hemm dan, of ku'j dat wa??
Wil ik oe wa leer'n heur!
0 x
Pellie schreef:Moe'j nog een cursus plat proat'n hemm dan, of ku'j dat wa??![]()
Wil ik oe wa leer'n heur!
Mwah, ik kan het verstaan, dat vind ik voorlopig wel genoeg. Maar bedankt voor het aanbod
0 x
- MichelC
- Top bijdrager

MichelC schreef:Welkom en tot de 6de
Ah, bedankt nog
0 x
- WhiskyWerner
- Senior

Ik begrijp dat je ook op Maltstock bent!? Leuk! Ben benieuwd naar je verhalen uit Schotland. Wat is het toch een fantastisch land. Ik ben er nu al een keer of 4 geweest. Helaas was dat allemaal pre-whisky tijdperk. De volgende reis zal volledig in het teken staan van Whisky. Dus als je nog tips hebt. graag. Je bent ook een mooi eind noorderlijk gegaan als je helemaal in Wick bent beland...
0 x
Gefeliciteerd, fijne verjaardag vandaag!!
voor vanavond, een whisky uit je geboortejaar om erbij te pakken?
(Maar even hier gezet om off. topic stammen te voorkomen
)
voor vanavond, een whisky uit je geboortejaar om erbij te pakken? (Maar even hier gezet om off. topic stammen te voorkomen
0 x
Dankjewel Tom! Een whisky uit m'n geboortejaar heb ik niet, 1985 is ook niet de beste vintage, zo lekker precies in de whiskydepressie
Of een whisky zo'n goed idee is betwijfel ik, net herstellende van buikgriep. Ik wacht nog eventjes denk ik
Of een whisky zo'n goed idee is betwijfel ik, net herstellende van buikgriep. Ik wacht nog eventjes denk ik
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

thijs100 schreef:Dankjewel Tom! Een whisky uit m'n geboortejaar heb ik niet, 1985 is ook niet de beste vintage, zo lekker precies in de whiskydepressie![]()
Ik ken wel een Lagavulin 1985/2007 21yo die de uitzondering op die "regel" is, en er schijnt ook nog wel een aardige Karuizawa uit dat jaar te zijn.
0 x
totalatool schreef:Ik ken wel een Lagavulin 1985/2007 21yo die de uitzondering op die "regel" is, en er schijnt ook nog wel een aardige Karuizawa uit dat jaar te zijn.
Haha, uitzonderingen heb je altijd. Mooie voorbeelden

0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”