lekker

Ook hier nu. Heerlijke whisky. Mooi rond, banaan, vanille. Inmiddels al weer uitverkocht.edwin1973 schreef:een bunna 1973 van archives (sampeltje dan he)
lekker

johan brugge schreef:Clynelish 19yo 1990 van Riverstown, 57,1 % (refill sherry butt). Deze smaakt mij steeds beter en beter. En zelfs zonder water is hij behoorlijk goed drinkbaar.

Banzai schreef:Zag deze gisteren nog in de prijslijst van TastToe staan maar heb hem uiteindelijk niet op m'n verjaardagslijstje gezet. In de plaats heb ik de Clynelish 23 1988 Duncan Taylor erop gezet.
Pier1984 schreef:Gisteravond maar eens weer wat uit de kast gehaald:
- JW Black
- Aberlour 18y
- Bushmills 10y
en een Private Stock No. 4 longfiller (panatella)

johan brugge schreef:Banzai schreef:Zag deze gisteren nog in de prijslijst van TastToe staan maar heb hem uiteindelijk niet op m'n verjaardagslijstje gezet. In de plaats heb ik de Clynelish 23 1988 Duncan Taylor erop gezet.
Deze ken ik niet, maar volgens mij doe je daar geen slechte zaak mee. Ik heb al veel bottelingen van Duncan Taylor gehad en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest.

Buitenbeentje schreef:Ik drink voorlopig geen whisky, met deze temperaturen heb ik meer zin in koel bier.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten