whiksy schreef:Vanavond een g&g binnengelopen, en het weer niet kunnen laten. Met een Laphroaigh 10yo de winkel verlaten.
Hij was tenslotte in de aanbieding, waarom niet

whiksy schreef:Vanavond een g&g binnengelopen, en het weer niet kunnen laten. Met een Laphroaigh 10yo de winkel verlaten.
Soundwave schreef:Irpel schreef:Gisterenavond gekocht The Glenlivet Alpha 50%.
Natuurlijk meer voor betaald dan de winkelprijs, maar ik heb een vermoeden dat de prijzen alleen maar blijven stijgen.
Komen we bij de volgende vraag, open maken en drinken of toch bewaren als een investering?
Ik hou de mijne nog een (half) jaartje ongeveer dicht. Als hij dan nog niet de €250 - €300 is gepasseerd, dan maak ik hem open als ik er zin in heb. Gaat hij dat bedrag voorbij op veilingen e.d. dan kijk ik even hoe mijn banksaldo op dat moment is

Otje schreef:Zojuist besteld:
Arran Devils Punchbowl chapter 2
Glenlivet Nadurra 16yo 55,5%
en 2 nieuwe Ultimate van Wees bottelingen
Longmorn 17yo CS
Benrinnes 17yo

Banzai schreef:Ik ben heel benieuwd naar die Arran. Kun je laten weten wat je er van vindt?
Otje schreef:Zojuist besteld:
Longmorn 17yo CS
Benrinnes 17yo
)
Otje schreef:Banzai schreef:Otje schreef:Zojuist besteld:
Arran Devils Punchbowl chapter 2
Glenlivet Nadurra 16yo 55,5%
Longmorn 17yo CS
Benrinnes 17yo
Ik ben heel benieuwd naar die Arran. Kun je laten weten wat je er van vindt?
Betwijfel of die open gaat in de nabije toekomst, eerst opleggen(staan) en openen bij speciale gelegenheid waarschijnlijk.
Vermoedelijk staan er wel binnen een week 5 proefnotities op WB.

Banzai schreef:
Dat begrijp ik. Ik zal wachten op de eerste proefnotities. De voorbestellingen gaan blijkbaar als een trein dus ik hoop dat ik niet te laat ben

sw_reijnders schreef:Banzai schreef:
Dat begrijp ik. Ik zal wachten op de eerste proefnotities. De voorbestellingen gaan blijkbaar als een trein dus ik hoop dat ik niet te laat ben
nou ik heb er zojuist een drammetje (mini) op
oooh die is toch wel heel mooi zeg
Chapter II is een heel stuk subtieler als Chapter I
veel gedroogd fruit tonen, eerste wat mijn neus binnenkwam was een sterke rozijnen geur.
Ik ben blij dat ik um in de kast heb staan
Ik ben deze maand jarig dus ik denk dat ik wat ga shoppen.

JayDie schreef:Connemara Cask Strength, 57,9% voor maar EUR 23,99!![]()

Soundwave schreef:Net The Devil's Punchbowl II gehaald inclusief sample (handig, kan ik proeven en de gewone fles nog ff dicht laten) en een sampletje North Highland 1996 van Exclusive Malts (David Stirk). Is eigenlijk een 16yo Glenmorangie. Ben erg benieuwd aangezien ik nog nooit eerder een independent bottling van Glenmorangie ben tegengekomen.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten