www.drankgigant.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
whiksy
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor whiksy » 28 Jun 2013, 22:56

Wauw, wat een topic. Leuk dat er wel wat met de kritiek werd gedaan. Halverwege werd het topic spammerig, nu zie ik geen reacties meer van Drankgigant?
Anyway, als whisky beginner ben ik redelijk positief over de Drankgigant. Heb er nu 2x besteld.
1e keer: Dalwhinnie 15yo 0,7l, Glenfarclas 10yo 0,35l en Caol Ila 12yo 0,2l. Supersnelle levering, track & trace. Alleen ipv de Caol Ila was er een Glenfarclas 105 0,35 geleverd.
Prima, wilde eigenlijk een Islay proeven, maar die kwam ik in EHV tegen bij Van der Heijden (fijne winkel is dat trouwens, wel wat duurder).
2e keer: setje Glencairns, pipetjes en 2x Finlaggan Original Peat (aanbieding). Geleverd: 2x Finlaggan Old Reserve.
Nu maakte het me ook niet uit, ik wilde een peatmonster in huis hebben.

Dus voor mij slaat de schaal (nog) wel positief uit:
+ Goedkoop
+ Ruim assortiment (ook goedkope glencairns)
+ Nette website (verlanglijstje vind ik handig)
+ Snelle levering
- Iedere keer bevestigen dat ik 18 jaar ben... Kan dat niet met Cookies opgelost worden?
- Je krijgt andere spullen dan je bestelt (wel artikelen die duurder zijn geprijsd in de webshop)
- Er wordt niet gecommuniceerd dat je andere artikelen krijgt

Eigenlijk zou ik ze rechtstreeks moeten mailen met deze feedback ipv het zo op het forum zetten... Niet zo netjes van me. Maar ach, ze namen in het begin de kritiek ook goed op. Ik hoop dat ze hier weer reageren.
Laatst gewijzigd door whiksy op 29 Jun 2013, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 29 Jun 2013, 01:12

buiten dat ik toch ook langzaam aan heus positiever over hen ben, valt mij 1 ding heel erg op. je doet 2 bestellingen en beide keren krijg je wat anders geleverd... sorry, maar dat kan toch gewoonweg niet..?
Laatst gewijzigd door henri op 29 Jun 2013, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 29 Jun 2013, 01:19

henri schreef:buiten dat ik toch ook langzaam aan heus positiever over hen ben, walt mij 1 ding heel erg op. je doet 2 bestellingen en beide keren krijg je wat anders geleverd... sorry, maar dat kan toch gewoonweg niet..?

Dat vind ik idd ook uiterst onprofessioneel. Kijk, als het dan nog even gemeld wordt van te voren dan heb je de keuze, maar simpelweg iets anders opsturen vind ik heel vreemd.
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 29 Jun 2013, 01:34

Matti schreef:
henri schreef:buiten dat ik toch ook langzaam aan heus positiever over hen ben, walt mij 1 ding heel erg op. je doet 2 bestellingen en beide keren krijg je wat anders geleverd... sorry, maar dat kan toch gewoonweg niet..?

Dat vind ik idd ook uiterst onprofessioneel. Kijk, als het dan nog even gemeld wordt van te voren dan heb je de keuze, maar simpelweg iets anders opsturen vind ik heel vreemd.

Ja dat vind ik ook raar. Heb het gelukkig nog niet meegemaakt, afkloppen???
0 x

whiksy
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor whiksy » 29 Jun 2013, 15:53

Ach, 't gaat steeds beter. Bij de eerste bestelling klopte 1 op de 4 artikelen niet, nu 2 op de 18. Procentueel schieten ze vooruit (18 --> 2 flessen, 6 glazen en 10 pipetjes).
0 x

OpiumX
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor OpiumX » 29 Jun 2013, 17:01

whiksy schreef:Ach, 't gaat steeds beter. Bij de eerste bestelling klopte 1 op de 4 artikelen niet, nu 2 op de 18. Procentueel schieten ze vooruit (18 --> 2 flessen, 6 glazen en 10 pipetjes).

Het belangrijkste is wat je er zelf van vindt. Maar als het mij keer op keer zou overkomen, dan zou ik elders mijn heil gaan zoeken...

Frank
0 x

Jeronimoss
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Jeronimoss » 26 Jul 2013, 15:46

Gisteravond een bestelling de deur uit gedaan. 7 flessen en 3 Glencairn glazen voor in totaal 5 personen. Wordt morgen alweer geleverd. Ik heb geen klachten. Ook nog eens allemaal flessen die in de aanbieding waren dus prijstechnisch heel dik in orde.
0 x
Whisky is meer dan alleen een sterke drank, sterker nog, het is een hobby.

Afbeelding

kukelinho
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor kukelinho » 01 Sep 2013, 13:23

Op zich zijn de prijzen van Drankgigant OK. Het service niveau vind ik te laag. Ben al jaren vaste klant voor >500euro/jaar.
Na een nieuwe bestelling gedaan te hebben, rolt er 5 minuten later een nieuwsbrief met kortingscode binnen. Op zich pech, maar ik had toch de euvele moed om er een mailtje aan te wagen. Lindsay wuift vervolgens mijn vraag wel heel makkelijk weg. Jammer.
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 11 Sep 2013, 15:01

kukelinho schreef:Op zich zijn de prijzen van Drankgigant OK. Het service niveau vind ik te laag. Ben al jaren vaste klant voor >500euro/jaar.
Na een nieuwe bestelling gedaan te hebben, rolt er 5 minuten later een nieuwsbrief met kortingscode binnen. Op zich pech, maar ik had toch de euvele moed om er een mailtje aan te wagen. Lindsay wuift vervolgens mijn vraag wel heel makkelijk weg. Jammer.

Als het werkelijk 5 min later is, bestaat er nog zoiets als een wet met het kopen op afstand en bedenktijd... Cancellen en opnieuw bestellen mét kortingscode :duimop
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

DennisLB
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor DennisLB » 20 Mei 2014, 16:42

Zondag een bestelling gedaan, vandaag aangekomen zonder enig probleem (geen verkeerde flessen ofzo). Top!

Als ik één punt van kritiek mag geven: het is misschien toch aangeraden om de woorden "Breekbaar/Fragile" een paar keer op de doos te zetten... Er is nu niks mee gebeurd omdat ze goed ingepakt waren, maar je weet nooit wat een koerier met je doos doet. Meestal zijn ze nog altijd niet veel voorzichtiger als dat op zo een doos staat, maar hopelijk toch een beetje. ;)
0 x
Afbeelding

OpiumX
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor OpiumX » 20 Mei 2014, 19:48

Ik heb inmiddels nu 3 bestellingen bij drankgigant geplaatst. Ze gingen niet allemaal goed, maar ik merk wel dat als je met een klacht snel handelt en je niet gemakkelijk laat afpoeieren, dan lossen ze de boel wel snel op. Drankdozijn vind ik klantvriendelijker, maar die hebben weer geen independent bottlers in het assortiment. Maar nu ik dat zo zeg: voor IB's kun je dan beter naar www.whiskysite.nl gaan... Toch heeft drankgigant zijn plek tussen de internetshops wel gevonden, maar qua klantvriendelijkheid is er ruimte voor verbetering. En dat is niet slecht bedoeld...

Frank
0 x

Walend
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Walend » 14 Sep 2014, 12:29

Als het goed is moet ik morgen mijn bestelling aankrijgen,

hoop toch dat er niets misgaat want is toch al gauw 500+ Eurotjes :bigsmile

Maar vorige keer is ook alles vlot verlopen dus, ik heb er goede hoop op.
0 x
Glenfiddich verzamelaar
Afbeelding

D. T.
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor D. T. » 02 Nov 2014, 01:25

JayDie schreef:
GastheerG schreef:Laten we toch even uitkijken met bevindingen van consumentengidsen.

Van mijn boodschappen dranklijstje (30 items) in de bovenste 10 vond ik er in een paar minuten goedkopere.

Vandaar ook:
Piet schreef:Let wel dit gaat dus niet specifiek over Whisky maar over het hele aanbod gedistilleerd en nog een aantal alcoholische dranken.

Vaak vind ik het inderdaad ook jammer dat die verzendprijs zo omhoog schiet! Bij Whiskysite is het duidelijk: EUR 6,95. (PUNT). :goedgedaan

Bij Drankdozijn is het ook duidelijk: 5,95 Euro voor 1 tot en met 11 flessen. 12 flessen: GRATIS verzending! Je moet dan wel weer een "Betaaltoeslag Mister Cash" betalen: 5,11 Euro. Nu ja, als je dan toch al 12 flessen bestelt ... ook niet onoverkomelijk. Cheers, D.
0 x

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 04 Jan 2015, 16:00

Net mijn eerste bestelling daar gedaan. Ik laat wel even weten hoe dat is verlopen ;)
0 x

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 08 Jan 2015, 06:24

Alles naar volle tevredenheid ontvangen, wel iets te veel email verkeer over de bestelling. Onnodig
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”