Soundwave schreef:Damn, waar heb je die HP opgedoken???
Die stond al een tijd stof te happen bij de slijter op de hoek.
Een sample zorgde voor de koopmotivatie (niet dat ik veel motivatie voor whisky kopen nodig heb).
Soundwave schreef:Damn, waar heb je die HP opgedoken???

turfsmurf schreef:Soundwave schreef:Damn, waar heb je die HP opgedoken???
Een sample zorgde voor de koopmotivatie (niet dat ik veel motivatie voor whisky kopen nodig heb).
Banzai schreef:turfsmurf schreef: Je zou soms heel veel tijd moeten kunnen vrijmaken om in een slijter de pareltjes te ontdekken die ergens in een hoekje liggen. Ik denk dat er nog veel verborgen schatten te vinden zijn.

turfsmurf schreef:Soundwave schreef:Damn, waar heb je die HP opgedoken???

Banzai schreef:Zojuist mijn Kintra Bunnahabhain 23yo ontvangen

poortmh schreef:Dat klopt! Kwam 2 jr geleden in italie in piepklein winkeltje nog een oude botteling macallan 12 jr tegen.
Vroeg watie moest kosten? Geloof 11 euro! Deze stond er. Al zo lang dat ie ook niet in de digitale kassa stond!
Top werk!

Otje schreef:Banzai schreef:Zojuist mijn Kintra Bunnahabhain 23yo ontvangen
Heel goedHele beste whisky
kon het niet laten...

poortmh schreef:Banzai schreef:turfsmurf schreef: Je zou soms heel veel tijd moeten kunnen vrijmaken om in een slijter de pareltjes te ontdekken die ergens in een hoekje liggen. Ik denk dat er nog veel verborgen schatten te vinden zijn.
Dat klopt! Kwam 2 jr geleden in italie in piepklein winkeltje nog een oude botteling macallan 12 jr tegen.
Vroeg watie moest kosten? Geloof 11 euro! Deze stond er. Al zo lang dat ie ook niet in de digitale kassa stond!
Top werk!
Banzai schreef:Otje schreef:Banzai schreef:Zojuist mijn Kintra Bunnahabhain 23yo ontvangen
Heel goedHele beste whisky
kon het niet laten...
Wat kon je niet laten, Otje ?

Otje schreef:Weer reageren op die Bunna 23, ben die al een week of 3 aan het "pushen", geweldige whisky
Maar ja, soms kun je wel eens wat te lyrisch zijn over een whisky.
Zal me wel vaker gebeuren op mijn reis door whisky-land, zo lang ben ik nog niet bezig met deze fantastische hobby.

Otje schreef:Weer reageren op die Bunna 23, ben die al een week of 3 aan het "pushen", geweldige whisky
Maar ja, soms kun je wel eens wat te lyrisch zijn over een whisky.
Zal me wel vaker gebeuren op mijn reis door whisky-land, zo lang ben ik nog niet bezig met deze fantastische hobby.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten