zojuist gelijk besteld:
2x Aberlour Abunadh Batch 44
1x Balvenie 14 years old Caribbean Cask
1x Balblair 2002
1x Kilkerran Single Malt batch 4
1x The Glenlivet 16 yrs Nadurra Cask Strength 55,5%
incl verzenden 237,90, best netjes dus
jonker8011 schreef:Glengoyne 17 bij drankgigant is 47,50 en bij Gall 60 euro.
Gall moet 25% korting geven om ook maar een beetje concurrerende prijzen te hebben. Mijn devies is mijden als de pest. Zelfs met wilde whiskydagen is Gall nog steeds te duur.
MichelC schreef:de Gall&Gall ruimt op, als het goed is gaat landelijk het volgende eruit:
- de oude Macallan serie 10yo, 12yo en 15yo fine oak > hiervoor komt de 1824
- de oude Glengoyne serie 10yo, 12yo en 17yo > nieuwe serie op frans eiken
- de Glenfarclas 105,
- de smokehead.
nu kan het per g&g zijn hoe ze dit doen, in het schap totdat het op is of afprijzen voor bv. 25%.
in mijn geval waren ze voor 25% afgeprijsden heb ik de Macallan 12 en Glengoyne 12 meegenomen, maar ik twijvel nog over de Macallan 15 en Glengoyne 17.

JayDie schreef:MichelC schreef:50%...LOL.... en snif

MichelC schreef:JayDie schreef:MichelC schreef:50%...LOL.... en snif
Jadat dacht ik ook toen ik dat las, ik met mijn 25% procent :'(

is het tenminste weg (en je dan afvragen waarom alles gelijk weg is.)MichelC schreef:Dat heb ik ook gehad, toen heb ik het hem verteld wat eruit gaat ed.. hij pakt zijn schappenplan erbij...en hij zei: 'je hebt gelijk, welke wil je hebben?'![]()
Maar die 50% vraag ik me echt af, behandelen ze het als rotte tomaten ofzo? het gaat eruit, dus het is niet goed meer...dan maar 50%is het tenminste weg (en je dan afvragen waarom alles gelijk weg is.)
voor 100 euro loop je met een tas vol whisky naar buiten....nooit verkeerd.
MichelC schreef:totalatool schreef:Ik ben inmiddels in een tweede G&G geweest, ook daar 0% korting.
Dat heb ik ook gehad, toen heb ik het hem verteld wat eruit gaat ed.. hij pakt zijn schappenplan erbij...en hij zei: 'je hebt gelijk, welke wil je hebben?'![]()

JayDie schreef:MichelC schreef:totalatool schreef:Ik ben inmiddels in een tweede G&G geweest, ook daar 0% korting.
Dat heb ik ook gehad, toen heb ik het hem verteld wat eruit gaat ed.. hij pakt zijn schappenplan erbij...en hij zei: 'je hebt gelijk, welke wil je hebben?'![]()
Bij mij precies zo!
Pellie schreef:Mooie aanbiedingen bij whiskysite.nl, Laphroaig 18yo 49,99, Glenlivet Nadurra cs 36,99, Aberlour A'Bunadh batch44 44,99, Highlandpark 18yo 54,99..bijv........![]()
Koobuss schreef:Pellie schreef:Mooie aanbiedingen bij whiskysite.nl, Laphroaig 18yo 49,99, Glenlivet Nadurra cs 36,99, Aberlour A'Bunadh batch44 44,99, Highlandpark 18yo 54,99..bijv........![]()
Tnx!
Net een Aberlour A' Bunadh besteld.
Nog nooit geproefd en al zo vaak over gelezen!

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: JoachimV10 en 28 gasten