Mijn "collectie" is gewoon met de inboedelverzekering meeverzekerd. Bewijslast door regelmatig foto's toe te voegen en mijn tussenpersoon komt regelmatig in mijn kast snuffelen dus weet precies wat ik in huis heb

GJR schreef:Voor de twijfelaars : Afsluiten van de whiskyverzekering via de Facebook App van Westeinde Verzekeringen & Hypotheken levert nu 10% korting op de premie op !!!
Zeker aanrader nu !!!
BWhisky schreef:
Ik veronderstel dat er bij de meesten hier (toch diegene met een 'grote' collectie gesloten flessen) wel iets is opgenomen in de verzekeringspolis?
Yapi schreef:Nee, maar ik voel me hoe langer hoe minder gerust bij enkele dagen weg van huis…
Misschien toch ook eens aan denken, hoe heb jij het aangepakt?
BWhisky schreef:Yapi schreef:Nee, maar ik voel me hoe langer hoe minder gerust bij enkele dagen weg van huis…
Misschien toch ook eens aan denken, hoe heb jij het aangepakt?
Er zat in mijn brandverzekering geen diefstalverzekering inbegrepen, nu heb ik dat wel aangevraagd, kost me 40 euro meer per jaar. Inboedel tot 30000 euro verzekerd dacht ik. Een collectie kan daar altijd in opgenomen worden. Nu staat dus expliciet in de polis 'whisky collectie' met waarde 6500 euro. Ik heb een foto van mn kast én de whiskybase lijst aan mn verzekeraar bezorgd en dat wordt bij de polis gevoegd.
Heel eenvoudig dus, maar tis wel een extra zekerheid.
Nino schreef:In hoeverre is whisky brandbaar eigenlijk?
GJR schreef:Nu al paar jaar verzekerd, hoef in principe niets aan te leveren (oke tussenpersoon is een heel goede vriend die mijn collectie wel kent ook). Hou de collectie bij op Whiskybase en ook alle open flessen zijn tevens meeverzekerd. Niet alleen tegen brand en inbraak, maar ook tegen instorten van de whiskykast bijvoorbeeld..... Kosten niets extra binnen mijn standaard inboedelverzekering.
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten