Ongelezen berichtdoor caskstrength » 05 Jun 2013, 23:05
Over de whisky zelf: een welkome aanvulling in het assortiment van Ardbeg. Niet puur turfrook vanaf het begin, maar mooie gezouten tonen van Iberico, amandelen, olijven en ansjovis. Dit gecombineerd met een lichte fruitige toon van het eiken. Voor de out-of-the-box-denkers werkelijk een geschenk!
Hoe lekker de Ardbog moge zijn (ik was blij dat ik bij DH17 een kaartje had bemachtigd), de strategie die er op na wordt gehouden door Ardbeg zelf is (mochten de verhalen over volgende leveringen waar zijn) vind ik ronduit beschamend. Het lijkt er op dat er bewust een fuss is gecreëerd om zo de botteling extra mysterisch en semi-schaars te maken.
Waarom zijn er ambassadeurs als grote ketens ook gewoon flessen krijgen en sommige retailers ze vanaf donderdag kopen? Het lokale filiaal van deze keten verkoopt alleen de 10yo, dus ik vraag me af of de keten wel zo'n grote klant is... Dit lijkt me niet fijn voor de ambassadeurs.
Daarnaast zijn er bepaalde zaken die wel wat geleverd hebben gekregen, terwijl andere groten niets hebben gekregen.
Laat die volgende levering(en) maar komen!
Laatst gewijzigd door
caskstrength op 06 Jun 2013, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Affirmanti incumbit probatio