Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Bladnoch 21yo TBD, even aanpassen weer na al die wijn en port... tong brandt een beetje 
0 x
Yapi schreef:Bladnoch 21yo TBD, even aanpassen weer na al die wijn en port... tong brandt een beetje
Gisteren deze ook nog eens gedronken, wat een fantastische Bladnoch is dat toch. Vader's fles is bijna op, ik heb opdracht gekregen om meteen nog één te bestellen

0 x
Tijdens het kijken naar Game of Thrones S03E09 (F*ck wat een aflevering!)
* Glenmorangie quinta ruban
* Glenfiddich 15yo
* Ardmore Traditional Cask (fles leeg)
* Glenmorangie quinta ruban
* Glenfiddich 15yo
* Ardmore Traditional Cask (fles leeg)
0 x
BWhisky schreef:Yapi schreef:Bladnoch 21yo TBD, even aanpassen weer na al die wijn en port... tong brandt een beetje
Gisteren deze ook nog eens gedronken, wat een fantastische Bladnoch is dat toch. Vader's fles is bijna op, ik heb opdracht gekregen om meteen nog één te bestellen
ik heb Jeroen ook al een bericht gestuurd dat ik er ECHT wel aan denk nog een fles te bestellen... heb nog 1 staan, maar met minder dan 2 doe ik er geen open... om maar te zeggen dat ik me deze nog zal herinneren in 2020, en wil open doen. Fruit vonden ze uit voor deze dram!
on topic, Springbank 21yo MOS. Bwa, omdat hij gewoon nog beter wordt met even te staan. Fruit, fruit fruit. Dan nog zeggen dat ik niet gezond eet
0 x
JayDie schreef:Tijdens het kijken naar Game of Thrones S03E09 (F*ck wat een aflevering!)
Pff... idd.
Een flinke Glendronach CS batch 1 heeft mij vergezeld tijdens het kijken.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Gisteren een microtasting gedaan met mijn huisbaas:
2x een alternatief voor malt: North British 1962 Archives en 1991 Master of Malt.
1x een alternatieve malt: Cooley 1999 Thosop (zwemt als een vis, wordt echt heerlijk met een theelepeltje water).
2x een alternatief voor malt: North British 1962 Archives en 1991 Master of Malt.
1x een alternatieve malt: Cooley 1999 Thosop (zwemt als een vis, wordt echt heerlijk met een theelepeltje water).
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Yapi schreef:BWhisky schreef:Yapi schreef:Bladnoch 21yo TBD, even aanpassen weer na al die wijn en port... tong brandt een beetje
on topic, Springbank 21yo MOS. Bwa, omdat hij gewoon nog beter wordt met even te staan. Fruit, fruit fruit. Dan nog zeggen dat ik niet gezond eet
Die staat ook in m'n kast en behoort absoluut tot mijn favorietjes. Op alle vlakken subliem.
0 x
Een Yamazaki 10yo en een Ben Nevis 10yo.
0 x
Dalziel en Pascoe kijken onder het genot van een glas Balvenie doublewood 12 years 

0 x
Net nog een Glengoyne CS en nu een Aberlour a'bunadh en dan is het weer mooi voor vandaag!! 
0 x
Morgen de The Macallan 1824 series Twitter tasting.
Omdat ik het toch wel consciëntieus wil doen neem ik er extra tijd voor en ben nu bezig aan mijn eerste ronde. Voorproeven dus
De Gold en Amber al geproefd
en nu door naar de Seinna en Ruby
(op de speakers: Canto Ostinato van Simeon ten Holt).
Omdat ik het toch wel consciëntieus wil doen neem ik er extra tijd voor en ben nu bezig aan mijn eerste ronde. Voorproeven dus
De Gold en Amber al geproefd
en nu door naar de Seinna en Ruby
(op de speakers: Canto Ostinato van Simeon ten Holt).
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Voor mij een Hazelburn 8yo als apperatief en net een Glenrothes Select Reserve tijdens Game ofThrones 3-9, brute episode.
0 x
-
edwin1973
- Whisk(e)y goeroe

Een ardbog lekker maar niet bijzonder
Meer voor de herfst

Meer voor de herfst

0 x
even een "andere vaten avond"
- zojuist een penderyn welsch madeira finish
- nu een glenmorangie Original
wellicht straks als afsluiter aberlour 10 yo en/of een glenglassaugh revival
- zojuist een penderyn welsch madeira finish
- nu een glenmorangie Original
wellicht straks als afsluiter aberlour 10 yo en/of een glenglassaugh revival
0 x
Het kwam er eerder deze week toch niet van, dus nu maar de Aberlour A'Bunadh batch 44 ingeschonken.
Frank
Frank
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”