2013: Mitra WX, Nederland
- MichelC
- Top bijdrager

Re: 2013: Mitra WX, Nederland
Assen is voor mij het handigst, maar duurt nog helaas zo ongelovelijk lang 
0 x
Leeuwarden natuurlijk
Maar wat Michel al zegt, het duurt nog wel hartstikke lang...december pas...
Maar wat Michel al zegt, het duurt nog wel hartstikke lang...december pas...
0 x
Sorry mensen
Aub even opnieuw pollen.
Ik heb de laatste optie toegevoegd (omdat je anders als je niet gaat telkens op de knop moet drukken om de stand te zien) maar was in de veronderstelling dat ik aan het eind ongestraft een optie toe kan voegen. Niet dus !
Dat weten we nu dan ook
Aub even opnieuw pollen.
Ik heb de laatste optie toegevoegd (omdat je anders als je niet gaat telkens op de knop moet drukken om de stand te zien) maar was in de veronderstelling dat ik aan het eind ongestraft een optie toe kan voegen. Niet dus !
Dat weten we nu dan ook

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- MichelC
- Top bijdrager

er staat onder de stem knop toch een "toon resultaten" linkje, dan ga je gelijk naar de poll resultaten. Dat is toch ook afdoende?
0 x
MichelC schreef:er staat onder de stem knop toch een "toon resultaten" linkje, dan ga je gelijk naar de poll resultaten. Dat is toch ook afdoende?
Afdoende, wat heet. Ik vind het niet handig telkens als ik kijk op die knop te moeten drukken. Vooral niet omdat ik hier regelmatig zal kijken. Vandaar.
0 x
Piet schreef:Sorry mensen![]()
Aub even opnieuw pollen.
Dat weten we nu dan ook
Persoonlijk vind ik die laatste optie niet van toegevoegde waarde: als je niet gaat, vink je niets aan... Anders kunnen we dat bij elk event wel doen
Ook klopt het niet helemaal met de mogelijkheid meerdere opties te kunnen selecteren.
Maar goed... laat maar zo anders moeten we wéér opnieuw stemmen
0 x
JayDie schreef:Persoonlijk vind ik die laatste optie niet van toegevoegde waarde: als je niet gaat, vink je niets aan... Anders kunnen we dat bij elk event wel doen
Ik denk dat je de crux mist John. Het gaat ook niet om toegevoegde waarde maar om gebruiksgemak en wel wat ik aangaf:
Want dat is het geval als je niet stemt! Een soort push om toch vooral te stemmen. Kijk anders maar even bij een poll die je zelf nog niet hebt ingevuld.Piet schreef:Afdoende, wat heet. Ik vind het niet handig telkens als ik kijk op die knop te moeten drukken. Vooral niet omdat ik hier regelmatig zal kijken. Vandaar.
0 x
Volgens mij bedoelt John dat die keer extra klikken als je de resultaten wil zien er nog wel bij kan als je dan niet de poll 'verdunt' met een optie die er niet toe doet.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Ah, het gaat om het feit direct resultaten te zien te kunnen krijgen wanneer je niet gestemd hebt. Ik klik dan inderdaad altijd op de toon resultaten (volgens mij kun je ook instellen dat dat niet kan, maar dat even terzijde).
Een soort click-saver dus
Een soort click-saver dus
0 x
heeft iemand iets meer informatie hierover. ik woon in rotterdam en wil met n vriend van me best eens naar zoiets toe.
ik kan alleen niet echt veel informatie vinden wat ik nu mag verwachten van zo'n event
alvast bedankt.

ik kan alleen niet echt veel informatie vinden wat ik nu mag verwachten van zo'n event
alvast bedankt.
0 x
Je betaalt 25 euro en mag alles 'gratis' proeven. Alles met een kanttekening, wordt laatste jaren wat beperkter. Weleer kon je de Johnnie Walker Blue Label ook 'gratis' proeven, her-en-der wordt er wat beperkt, maar.... nog steeds veel drams waarvoor je op een festival 1, 2, 3 of meer bij zou moeten betalen!
Zie ook: WX 2012, 2011 en 2010.
Zie ook: WX 2012, 2011 en 2010.
0 x
Wat moet ik me voorstellen bij de masterclass? Wat is de meerwaarde, heeft iemand daar ervaring mee? Gaat het puur om duurdere whisky's?
En als je niet meedoet aan een masterclass, ben je dan nog wel in de gelegenheid om tegen extra betaling duurdere whisky's te proeven?
En als je niet meedoet aan een masterclass, ben je dan nog wel in de gelegenheid om tegen extra betaling duurdere whisky's te proeven?
0 x
Ik was van plan om zondag 2 Juni naar Tulip Inn te gaan maar ik kan er nu niets meer over vinden. Ik zie nu op onderstaande site staan:
Zondag 15 september van 14:00 – 17:00 uur
Tulip Inn Amsterdam Riverside
Provincialeweg 38
1108 AB AMSTERDAM
http://www.whiskyetc.nl/whisky-xperienc ... en-rijtje/
Is de data dus gewijzigd? Weet iemand hier iets van?
Zondag 15 september van 14:00 – 17:00 uur
Tulip Inn Amsterdam Riverside
Provincialeweg 38
1108 AB AMSTERDAM
http://www.whiskyetc.nl/whisky-xperienc ... en-rijtje/
Is de data dus gewijzigd? Weet iemand hier iets van?
0 x
- MichelC
- Top bijdrager

Deze lijst van de Mitra verteld dit:
https://www.mitra.nl/proeverij.aspx?id=119
terwijl de kaartverkoop dit zegt:
https://www.mitra.nl/zoek/whisky%20xperience
Die in de tulip inn die was/is op 2 juni, zal wel verplaatst zijn naar 15 sep.
https://www.mitra.nl/proeverij.aspx?id=119
terwijl de kaartverkoop dit zegt:
https://www.mitra.nl/zoek/whisky%20xperience
Die in de tulip inn die was/is op 2 juni, zal wel verplaatst zijn naar 15 sep.
0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”