Ardbeg Ardbog
Re: Ardbeg Ardbog
Hij verkocht ook een Galileo promo pakket, met een zilveren ruimte-raket-achtige verpakking, voor 300 euro.
0 x
-
Scotch1979
- Actief lid

extreem gebeuren toch op ebay... ben echt eens benieuwd wat er allemaal op het programma zal staan bij de Ardbeg Embassy's op 1/06...
0 x
In mijn rugzak stop ik een paar tuinhandschoenen, een schep en een metaaldetector.
0 x
-
Scotch1979
- Actief lid

volgens het promo filmke brengen we beter onze hond mee en nen paraplu want het zal regenen als de fles bovengrond komt.. 
0 x
Juist ja, misschien toch maar zo'n technische recherche-tent meenemen om op het graafgebied te plaatsen.
Zou toch wat zijn als we zo'n grote fles zouden opgraven, niet?
Zou toch wat zijn als we zo'n grote fles zouden opgraven, niet?

0 x
-
Scotch1979
- Actief lid

- totalatool
- Forum goeroe

Voor mij is de stress van deze zoektocht in elk geval voorbij.
Ik was net op tijd om de Ardbog te bestellen bij LMDW. Bijna meteen na mijn bestelling stond er "bientôt épuisé", en een paar minuten later was het kennelijk al voorbij, nog voordat ik mijn fles goed en wel in whiskybase had geregistreerd...
Ik was net op tijd om de Ardbog te bestellen bij LMDW. Bijna meteen na mijn bestelling stond er "bientôt épuisé", en een paar minuten later was het kennelijk al voorbij, nog voordat ik mijn fles goed en wel in whiskybase had geregistreerd...
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Ik las het ook als "als" of "indien" i.p.v. "wanneer"
Niet erg hoopgevend. Maar dan heb je als leverancier wel je best gedaan 

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
G&G heeft er een aantal beschikbaar gekregen waar op ingetekend moest worden. De plaatselijke G&G hier heeft er op ingetekend en heeft er 4.. Waarvan er al eentje binnenkort door mij opgehaald gaat worden. Rest is ook al gereserveerd.
0 x
Als ik een bidder zie lopen,/Dan slaat mij 't hart zo blij./Dan denk ik hoe hij ook weldra/Uit bidden zal gaan voor mij
-
Scotch1979
- Actief lid

Blijkbaar is deze Ardbog (relatief) makkelijker verkrijgbaar dan de vorige Ardbeg day release. Misschien gaat deze zelfs gedronken worden.
Ik ga hem i.i.g. komende zaterdag proeven. Ik ben benieuwd.
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

turfsmurf schreef:Blijkbaar is deze Ardbog (relatief) makkelijker verkrijgbaar dan de vorige Ardbeg day release. Misschien gaat deze zelfs gedronken worden.![]()
Ik moet toegeven dat ik mijn Ardbeg Day nog dicht heb, maar de Ardbog heb ik toch echt gekocht om als een soort huwelijksjubileumdram te kunnen drinken in de toekomst.
0 x
Zoals Normaen al aangaf kan je hem wel bij de Gall krijgen, echter moest elk filiaal apart daar op intekenen. Sommigen hebben dat niet gedaan of gewoon vergeten en krijgen hem niet. Het filiaal waar ik was had wel ingetekend. Niets is 100% zeker maar ik ga er vanuit dat ik er eentje bemachtig 

0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”