Even voorstellen: Banzai
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Even voorstellen: Banzai
Hi, mag ik me even voorstellen. Ik ben Alex en ben al zo’n 3 jaar redelijk intens bezig met whisky. Ik ben afkomstig uit Kessel-Lo bij Leuven en mijn whiskyclub is The Middle Cut te Lubbeek.
Mijn favoriete whiskymerken zijn Springbank, Glendronach, Bowmore en Ardmore. Ik heb ook een zwak voor Japanse whisky, met name van Hanyu, Karuizawa of Nikka Miyagikyo heb ik al heerlijke glaasjes geproefd.
Mijn voorlopige top-3 is op 1. Karuizawa Noh 28yo, 2. Balvenie Tun 1401 batch 5 en 3. Glendronach Pedro Ximenez Puncheon 22yo.
Ik hoop voor de rest op dit forum leuke ontdekkingen te doen en fijne gesprekken te voeren met andere liefhebbers.
Tot gauw!
Mijn favoriete whiskymerken zijn Springbank, Glendronach, Bowmore en Ardmore. Ik heb ook een zwak voor Japanse whisky, met name van Hanyu, Karuizawa of Nikka Miyagikyo heb ik al heerlijke glaasjes geproefd.
Mijn voorlopige top-3 is op 1. Karuizawa Noh 28yo, 2. Balvenie Tun 1401 batch 5 en 3. Glendronach Pedro Ximenez Puncheon 22yo.
Ik hoop voor de rest op dit forum leuke ontdekkingen te doen en fijne gesprekken te voeren met andere liefhebbers.
Tot gauw!
0 x
Re: Even voorstellen: Banzai
Voorstellen mag zeker!
Sterker nog we stellen het op prijs
Top 3 ! In die drie jaar heb je een behoorlijk dure smaak ontwikkeld..... die staan denk ik ook in mijn top-X.
Uh, welkom Alex, sumimasen.
Sterker nog we stellen het op prijs
Top 3 ! In die drie jaar heb je een behoorlijk dure smaak ontwikkeld..... die staan denk ik ook in mijn top-X.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
-
WhiteMonkey
- Top bijdrager

- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Piet schreef:Voorstellen mag zeker!
Sterker nog we stellen het op prijs![]()
Dag Piet, die dure exemplaren staan niet in mijn kast hoor. Gelukkig zijn er websites die samples aanbieden zodat mijn portemonee er niet onder te lijden heeft
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

- screenerke
- Actief lid

- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Bedankt allemaal voor de leuke ontvangst. Ik voel me al helemaal thuis 
0 x
- Dutch-Drammer
- Senior