Muziek tijdens het drinken / proeven van whisky
Re: Muziek tijdens het drinken / proeven
Ik ben een groot muziekliefhebber.
Nieuw bandje momenteel: Alabama shakes met het album Boys & Girls.
Wat een strot heeft die meid. Een blend van Jack White en Janis Joplin.
Nieuw bandje momenteel: Alabama shakes met het album Boys & Girls.
Wat een strot heeft die meid. Een blend van Jack White en Janis Joplin.
0 x
Canto Ostinato van Simeon ten Holt
Als ik bezig ben (denken en handwerk en zo) met een whisky en dan Canto Ostinato van Simeon ten Holt, en van Nederlandse bodem bovendien. Wellicht effe wennen maar dan voor velen verslavend...... Ook perfect tijdens het tasten.
Hier een mooie uitvoering: AVRO Klassiek - Video Canto Ostinato, is er op een, twee of vier piano's en met of zonder orgel en ......
Hier een mooie uitvoering: AVRO Klassiek - Video Canto Ostinato, is er op een, twee of vier piano's en met of zonder orgel en ......
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Fever Ray luistert erg lekker weg bij een goed glas whisky, fantastisch die middeleeuwse sfeer in een modern jasje.
De serie Vikings met Fever Ray muziek is ook fijn bij een whisky.
Dikke aanrader trouwens: Vikings
De serie Vikings met Fever Ray muziek is ook fijn bij een whisky.
Dikke aanrader trouwens: Vikings

0 x
Ja, ik(en mijn vrouw óók) luister (bijna) altijd naar muziek, ook tijdens het proeven van samples! Wij kunnen echt niet zonder muziek! Music is the food of love, maestro, please play on!
0 x
wanneer ik lekker rustig ga zitten hoor ik graag wat dromerige pop.
voorbeelden zoals beach house, daughter, raised by swans of Rachel zeffira in combinatie met m'n slokje zorgen dat de hele wereld om me heen even niet bestaat.

voorbeelden zoals beach house, daughter, raised by swans of Rachel zeffira in combinatie met m'n slokje zorgen dat de hele wereld om me heen even niet bestaat.
0 x
Nu een Oban 14yo achter de PC met op de stereo Ludovico Einaudi: In a Time Lapse...
Prachtig, 1 uur 15 minuten
Prachtig, 1 uur 15 minuten
1 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
zojuist het cdtje van active child in de lade gedaan en een lekker glaasje deanston 12yo
erbij
edit: nee, niet dat glaasje deanston in de lade erbij natuurlijk he
erbijedit: nee, niet dat glaasje deanston in de lade erbij natuurlijk he

0 x
haha, nee hoor. ik luister zelf ook met enige regelmaat metallica, ben sowieso vrij breed in muzieksmaak.
ik vond 'm gewoon wel mooi, de ene komt met jazz of klassiek, een volgende met dream-pop of easy listening
en jij knalt er gewoon metallica in.. briljant!

ik vond 'm gewoon wel mooi, de ene komt met jazz of klassiek, een volgende met dream-pop of easy listening
en jij knalt er gewoon metallica in.. briljant!
0 x
Gewoon mooi. Had ook Megadeth, Slayer, Anthrax, Korn, Rage against the machine, AC/DC, Iron maiden, Motorhead kunnen zeggen.
Maar Metallica staat bij mij al 20 jaar op 1
Hou trouwens ook van hip-hop, maar dan jaren 80, 90!
Maar Metallica staat bij mij al 20 jaar op 1
Hou trouwens ook van hip-hop, maar dan jaren 80, 90!
0 x
Qua Rock ben ik dan meer de kant van Tool of devins townsend project
grappig; bij hip-hop jaren tachtig moet ik gelijk terugdenken aan rappers-delight.. schaamteloos.. hihi
maar luister zelf ook inderdaad van klassiek tot metal en van pop tot drum&bass. elke muzieksoort heeft iets, zolang ik er een passie in terughoor van de maker..
wat dat betreft ook weer zo'n eindeloze hobby..
grappig; bij hip-hop jaren tachtig moet ik gelijk terugdenken aan rappers-delight.. schaamteloos.. hihi
maar luister zelf ook inderdaad van klassiek tot metal en van pop tot drum&bass. elke muzieksoort heeft iets, zolang ik er een passie in terughoor van de maker..
wat dat betreft ook weer zo'n eindeloze hobby..
0 x
Zolang je er maar een lekkere whisky op kan drinken toch??
i said a hip hop the hippie the hippie to the hip hip hop, a you dont stop the rock it to the bang bang boogie say up jumped the boogie to the rhythm of the boogie, the beat
i said a hip hop the hippie the hippie to the hip hip hop, a you dont stop the rock it to the bang bang boogie say up jumped the boogie to the rhythm of the boogie, the beat

0 x
Trouwens....ik zag ook iemand de Dave Matthews band noemen. 

0 x
Terug naar “Muziek en whisky of whiskey”