Matti schreef:Ik twijfel er niet aan dat Yapi gelijk heeft. De vraag is: is dat een probleem? Als de resulterende 'whisky' lekker smaakt, wat maakt het dan uit hoe hij gemaakt is?

Diegene die het niets vind, laat het lekker staan

Yapi schreef:we hebben dat al hoor, dat zijn de finished whisky's, waarvan ik van sommige behoorlijk zeker ben dat er gewoon wat flessen van de finish bij het vat worden gegooid/botteling. Moet je niet over twijfelen.
Of er zat 'per ongeluk' nog een paar liter in het vat

Willem vd K schreef:Dat vind ik wel uit maken. Paardenvlees is ook lekker, maar niemand wordt er blij van als er paardenvlees door je rundvlees gemengt wordt en als rundvlees verkocht wordt. Het is een kwestie van je klanten voor de gek houden, en daar walg ik van. Als ze sherry door whisky gooien, moeten ze dat vermelden.
Deels mee eens; men dat verhaal mbt rundvlees / paardenvlees is niet netjes en is beduvelen. Ik maak me er echter niet zo druk over. Dat men het vlees ineens niet meer lekker vind is natuurlijk de grootste onzin. Beetje zelfde verhaal als mensen die zeggen geen knoflook te lusten, een bepaald sausje of boter erg lekker vinden en als je zegt dat er knoflook in zit ineens niet meer te pruimen vinden