Ik heb me zojuist geregistreerd, en aangezien ik van plan ben hier nog het een en ander te lezen en te posten, leek het mij wel op zijn plaats om me even voor te stellen.
Mijn naam is Danny en ik ben nieuw zowel hier op het forum als in de whiskywereld. Ik hou er wel van om zo nu en dan te genieten van een glaasje gedistilleerd, en pas een dikke maand geleden heb ik besloten om eens op zoek te gaan naar wat nu echt lekker is. Ik heb een variatie aan sterke dranken, en een tiental whiskys in kleine proefflesjes gekocht en ben samen met een vriend eens aan het fijnproeven gegaan. De resterende vodka, cognac etc. voer ik aan mijn gasten, want (zoals mijn komst hier op het forum getuigt) dit is m.i. maar bocht vergeleken bij een lekkere whisky
Ik heb me hier, onder het genot van een Glen Elgin 20, geregistreerd omdat het me leuk lijkt een beetje kennis van zaken op te doen, en voor een beetje hulp in mijn zoektocht naar het lekkerste van het lekkerste. Uiteindelijk hoop ik hier natuurlijk ook wat toe te voegen aan het forum, maar aangezien het 'leren' van de praktijkkennis (lees: drinken) best niet overhaast wordt zal ik voorlopig meer lezen en vragen, dan informatie posten.
Cheers!