just arrived.. Henri
-
Mountainous
- Actief lid

Re: just arrived.. Henri
Hey Henri,
Leuk te lezen dat je inmiddels al whisky geruild hebt. Ben toch wel beetje benieuwd welke Islay-whiskies je van de hand hebt gedaan en wat je van Michel retour hebt gekregen
Enne wekom op het forum, al klinkt dat misschien een beetje vreemd van iemand die pas een halve dag op datzelfde forum actief is ...
Groet,
Paul
Leuk te lezen dat je inmiddels al whisky geruild hebt. Ben toch wel beetje benieuwd welke Islay-whiskies je van de hand hebt gedaan en wat je van Michel retour hebt gekregen
Enne wekom op het forum, al klinkt dat misschien een beetje vreemd van iemand die pas een halve dag op datzelfde forum actief is ...Groet,
Paul
0 x
Minder dan 40 vol % alcohol? Dan is het vast en zeker limonade ...
-
Mountainous
- Actief lid

Thnx Michel! 
0 x
Minder dan 40 vol % alcohol? Dan is het vast en zeker limonade ...
toch leuk jouw reaktie hoor..
ja leek me wel best eenn aardig idee.. verschillende mensen.. verschillende smaken..
en zo help je elkaar.. oftewel winwin
dat zouden we vaker moeten doen
ja leek me wel best eenn aardig idee.. verschillende mensen.. verschillende smaken..
en zo help je elkaar.. oftewel winwin
dat zouden we vaker moeten doen
0 x
oh ja, en ook leuk om te weten...
via de personal messages is de ruil uiteindelijk zelfs nog veranderd. michel bood aan dat hij ook nog een glenfiddich had staan, dus die heb ik toch nog gekozen boven de chivas.
uiteindelijk hebben we afgelopen dindag beiden ons pakket binnen gekregen en zover ik weet zij we beiden zeer tevreden over de deal.. leuk he
via de personal messages is de ruil uiteindelijk zelfs nog veranderd. michel bood aan dat hij ook nog een glenfiddich had staan, dus die heb ik toch nog gekozen boven de chivas.
uiteindelijk hebben we afgelopen dindag beiden ons pakket binnen gekregen en zover ik weet zij we beiden zeer tevreden over de deal.. leuk he

0 x
- MichelC
- Top bijdrager

en bij deze.. bericht 500 wat me top-bijdrager maakt.. en binnen het jaar ( en 100 flessen verder..
)
)
0 x
henri schreef:en bij deze.. bericht 500 wat me top-bijdrager maakt.. en binnen het jaar ( en 100 flessen verder..)
100 flessen in 1 jaar aangeschaft???? Wat doe ik verkeerd...

0 x
OmeAnne schreef:henri schreef:en bij deze.. bericht 500 wat me top-bijdrager maakt.. en binnen het jaar ( en 100 flessen verder..)
100 flessen in 1 jaar aangeschaft???? Wat doe ik verkeerd...![]()
Helemaal niks, sommige mensen schieten alleen een beetje door
*kijkt onschuldig om zich heen*
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:OmeAnne schreef:henri schreef:en bij deze.. bericht 500 wat me top-bijdrager maakt.. en binnen het jaar ( en 100 flessen verder..)
100 flessen in 1 jaar aangeschaft???? Wat doe ik verkeerd...![]()
Helemaal niks, sommige mensen schieten alleen een beetje door
*kijkt onschuldig om zich heen*
Je hebt het toch niet over mensen op dit forum zeker?
0 x
Hieperdepiep... Goeroe!!!
1000 posts, veel te veel flessen en samples verder en prachtige contacten en whisky-"vrienden" gemaakt.
Ontzettend veel geleerd en ook anderen inmiddels kunnen leren..

1000 posts, veel te veel flessen en samples verder en prachtige contacten en whisky-"vrienden" gemaakt.
Ontzettend veel geleerd en ook anderen inmiddels kunnen leren..

0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”