Jorrit schreef:Je kunt het altijd proberen of ze 'm terugnemen, óf fikse korting op een tweede aankoop kunnen geven oid. Staat momenteel voor 48,50 euro op drankdozijn..
Wat me wel opvalt bij de A'bunadh is dat deze voor diverse prijzen bij de slijter staat. Als je deze recent hebt gekocht en het is bijvoorbeeld een batch 10 snap ik de prijs nog enigszins. Volgens mij staat de batchteller mbt de A'bunadh nu rond de 44.
Wat ook wel een gebeurd is dat de importeur en/of fabrikant de prijzen zwaar aanpast.
Dit is bv gebeurd met de Bushmills 1608 Anniversary, deze is in eerste instantie voor een zeer hoge prijs in de markt gezet. Na een tijdje is de prijs behoorlijk gezakt (de verkopers bellen dan ook echt op dat ze een partijtje hebben die je voor zoveel kunt kopen... blabla). Niet lang erna gebeurde dit weer.
Als je als slijterij nou een leuke partij hebt ingekocht bij de eerste batch, ben je toch mooi de sjaak.
En dat geld ook als je consument een fles hebt gekocht uit de eerste batch en mensen je een klein beetje uitlachten omdat deze zo "duur" was.
Ik heb geen benul of dit ook met andere merken gebeurd, maar het zou me zeer verbazen als dit niet het geval was. En door het internet en sites als die van Mati wordt dit ook steeds duidelijke en snel opgemerkt.
Mvg, Edwin