Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen
Laatst een Port Askaig 12 years gekocht. Superwhisky!!
0 x
Zojuist een Lagavulin 12 CS* besteld.
Hij komt morgen binnen en ben héél benieuwd, stond erg lang op mijn verlanglijstje
. Daarnaast nog een Ledaig 10y (5cl) & een Greenore 8 y (5cl) er bij gedaan.
*ik denk dat het de 2012 editie is, zowel drankdozijn als drankgigant zijn vaak erg onduidelijk over deze info
Hij komt morgen binnen en ben héél benieuwd, stond erg lang op mijn verlanglijstje
*ik denk dat het de 2012 editie is, zowel drankdozijn als drankgigant zijn vaak erg onduidelijk over deze info

0 x
Laphroaig Twenty One years old 1990/2011 48% Wilson & Morgan barrel selection van de paashaas(vrouw) 

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

C C K schreef:*ik denk dat het de 2012 editie is, zowel drankdozijn als drankgigant zijn vaak erg onduidelijk over deze info
Indien je hem bij Drankdozijn besteld hebt, is het volgens mij die van 2010 (als het alcoholpercentage juist is natuurlijk). Bij die van Drankgigant durf ik zelfs geen gokje wagen ...
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- totalatool
- Forum goeroe

C C K schreef:Zojuist een Lagavulin 12 CS* besteld.![]()
![]()
Hij komt morgen binnen en ben héél benieuwd, stond erg lang op mijn verlanglijstje. Daarnaast nog een Ledaig 10y (5cl) & een Greenore 8 y (5cl) er bij gedaan.
Zeer onwaarschijnlijk als ik eerlijk ben.
0 x
johan brugge schreef:C C K schreef:*ik denk dat het de 2012 editie is, zowel drankdozijn als drankgigant zijn vaak erg onduidelijk over deze info
Indien je hem bij Drankdozijn besteld hebt, is het volgens mij die van 2010 (als het alcoholpercentage juist is natuurlijk). Bij die van Drankgigant durf ik zelfs geen gokje wagen ...
Ik heb hem bij Drankgigant besteld, en de 57% die ze daar aangeven komt niet overeen met enige batch helaas. Dus ik ben benieuwd
Daarnaast is het bij Drankdozijn ook een gok omdat ze de site niet erg up to date houden. Ik heb daar een keer een Aberlour A'bunadh batch 37 besteld en kreeg een batch 38 (welke een ietwat lagere score op Whiskybase krijgt). Mja, heb er gelukkig wel van genoten!
0 x
totalatool schreef:C C K schreef:Zojuist een Lagavulin 12 CS* besteld.![]()
![]()
Hij komt morgen binnen en ben héél benieuwd, stond erg lang op mijn verlanglijstje. Daarnaast nog een Ledaig 10y (5cl) & een Greenore 8 y (5cl) er bij gedaan.
Is de 2012 editie erg in trek dan? Of vanwege iets anders?
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Zag Ballantine's 17yo in de aanbieding staan bij de G&G en dus eindelijk maar eens besloten hem aan te schaffen en te gaan checken waarom JM toch al jaren zo lyrisch is over deze blend.
0 x
M'n van Wees Ultimate collectie uitgebreid met een Linkwood 1998 14yo, cask 11776.
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

C C K schreef:totalatool schreef:C C K schreef:Zojuist een Lagavulin 12 CS* besteld.![]()
![]()
Nee, vanwege het feit dat die ineens duidelijk wat duurder was dan die van 2011, en dat ik bij beide winkels wel eens nagevraagd heb en toen hoorde dat ze de 2011 op voorraad hadden (als ik me niet vergis).
0 x
totalatool schreef:C C K schreef:
Nee, vanwege het feit dat die ineens duidelijk wat duurder was dan die van 2011, en dat ik bij beide winkels wel eens nagevraagd heb en toen hoorde dat ze de 2011 op voorraad hadden (als ik me niet vergis).
Ah oké, vandaar. Heb hem vandaag ontvangen en het is zelfs de 2010 editie geworden! Ik ga hem vanavond maar eens proberen.

0 x
-
DanteRotterdam
- Actief lid

door Soundwave » 30 maart 2013, 14:30
Zag Ballantine's 17yo in de aanbieding staan bij de G&G en dus eindelijk maar eens besloten hem aan te schaffen en te gaan checken waarom JM toch al jaren zo lyrisch is over deze blend.
Echt de moeite waard. Heel complex maar drinkt makkelijk.
Moet echt goed ademen voor je hem drinkt.
Echt een genot!
Aanbieding? Van de week maar even een nieuwe halen!
0 x
- Levenswater
- Actief lid

Sinds vanmorgen ben ik "eindelijk" in het bezit van de Glenfiddich 125th Anniversary edition.
http://whisky.nl/whisky/glenfiddich-125th-anniversary-edition.html Deze dus, maar gelukkig niet voor dit bedrag.....
http://whisky.nl/whisky/glenfiddich-125th-anniversary-edition.html Deze dus, maar gelukkig niet voor dit bedrag.....
0 x
Levenswater schreef:Sinds vanmorgen ben ik "eindelijk" in het bezit van de Glenfiddich 125th Anniversary edition.
Ahja, die geturfde. Die heb ik op Edinburgh airport mogen proeven. Qua smaak interessant voor een 'fiddich, kan ik me herinneren, meer in de richting van dingen als old ballatruan of benriach peated.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- EdwinWalker
- Actief lid

Levenswater schreef:Sinds vanmorgen ben ik "eindelijk" in het bezit van de Glenfiddich 125th Anniversary edition.
Moet je die maar snel een keer proeven en ons vertellen hoe die smaakt.
Mvg, Edwin
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”