Whiskycord, Keycord maar dan anders
- MichelC
- Top bijdrager

Whiskycord, Keycord maar dan anders
Tijdens evenementen zie je een heleboel mensen rondlopen met een soort van keycord waar je je GlenCairn glas in kan doen en om je nek hangen.
Nu heb ik sommige mensen met zo'n ding gevraagd hoe ze eraan komen en dan is het van.."ja ooit eens gekregen"
ik heb gezocht op google en ik kan me herinneren dat jaydie het er eens over gehad heeft, maar ik kan ze nergens vinden (kan heel goed zijn dat ik de verkeerde zoektermen gebruik hoor).
Waar zou je zoiets kunnen kopen?
Nu heb ik sommige mensen met zo'n ding gevraagd hoe ze eraan komen en dan is het van.."ja ooit eens gekregen"
ik heb gezocht op google en ik kan me herinneren dat jaydie het er eens over gehad heeft, maar ik kan ze nergens vinden (kan heel goed zijn dat ik de verkeerde zoektermen gebruik hoor).
Waar zou je zoiets kunnen kopen?
Laatst gewijzigd door MichelC op 28 Mar 2013, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Whiskycord
MichelC schreef:Waar zou je zoiets kunnen kopen?
Op festivals ... (vroeger) vaak inclusief.
E.e.a. ook hier te vinden: Herkenbaarheid van forumleden (even terug gaan in de tijd).
Te koop: http://www.whiskyunlimited.nl/whiskeycords.html
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- MichelC
- Top bijdrager

Re: Whisky curiositeiten, rariteiten, etc.
yup, dat had ik ook gevonden maar is een beetje een "dead end", misschien dat iemand iets concreets heeft met een link naar een webwinkel oid.
dan zoek ik wat en dan bestaat de webwinkel niet meer.....
dan zoek ik wat en dan bestaat de webwinkel niet meer.....

0 x
Re: Whisky curiositeiten, rariteiten, etc.
Deze staat daarin hoor http://www.whiskyunlimited.nl/whiskeycords.html
Je zult verder niet veel vinden.
Je zult verder niet veel vinden.
0 x
Re: Whiskycord, Keycord maar dan anders
MichelC schreef:Want ik kwam uit op deze en die was dood
Maar toch niet via dat draadje ! Via Google waarschijnlijk!
0 x
- MichelC
- Top bijdrager

Nee, via het topic over herkenbaarheid kwam ik niet uit op die site noch op een andere werkende want die whiskyadvies site is "under construction".
0 x
MichelC schreef:Nee, via het topic over herkenbaarheid kwam ik niet uit op die site noch op een andere werkende want die whiskyadvies site is "under construction".
Maar daar staat het toch echt Michel !
Uit: Herkenbaarheid van forumleden (1-ste regel!)
Matti schreef:Via http://www.whiskyunlimited.nl/whiskeycords.html zie ik 1,75/stuk voor 250 keycords in eigen kleur met opdruk. Maar ook even converseren met de organisator van een whiskyfestival lijkt mij handig ivm eventuele al gelegde contacten met een fabrikant.
0 x
Piet schreef:MichelC schreef:Nee, via het topic over herkenbaarheid kwam ik niet uit op die site noch op een andere werkende want die whiskyadvies site is "under construction".
Maar daar staat het toch echt Michel !
Uit: Herkenbaarheid van forumleden (1-ste regel!)Matti schreef:Via MOD: bestaat niet meer whiskyunlimited - zie ik 1,75/stuk voor 250 keycords in eigen kleur met opdruk. Maar ook even converseren met de organisator van een whiskyfestival lijkt mij handig ivm eventuele al gelegde contacten met een fabrikant.
Ik heb jou er ook op gewezen, Piet en zoveel kost het niet! Maar jij houdt alles het liefst onder één dak, hè Piet! Zie ik toch niet verkeerd?
0 x
I_SPEY schreef:Ik heb jou er ook op gewezen, Piet en zoveel kost het niet! Maar jij houdt alles het liefst onder één dak, hè Piet! Zie ik toch niet verkeerd?
Het komt hier op, nu als separaat onderwerp, omdat Michel er een zoekt René... niet direct i.v.m. Het Whisky forum.
Maar ik begrijp niet goed wat je bedoelt met alles onder een dak houden. Iedereen is vrij om die dingen te bestellen, toch

0 x
- MichelC
- Top bijdrager

Piet schreef:Maar daar staat het toch echt Michel !
Uit: Herkenbaarheid van forumleden (1-ste regel!)Matti schreef:Via http://www.whiskyunlimited.nl/whiskeycords.html zie ik 1,75/stuk voor 250 keycords in eigen kleur met opdruk. Maar ook even converseren met de organisator van een whiskyfestival lijkt mij handig ivm eventuele al gelegde contacten met een fabrikant.
Sorry, strak overheen gekeken...helaas.
0 x
MichelC schreef:Sorry, strak overheen gekeken...helaas.
Whiskyflessenhalstunnelvisie

0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Michel, weet je zeker dat je met zo'n ding om je nek wilt gaan lopen? 
0 x
- MichelC
- Top bijdrager

Piet schreef:MichelC schreef:Sorry, strak overheen gekeken...helaas.
Whiskyflessenhalstunnelvisie
die moet ik onthouden voor galgje of scrabble
0 x
totalatool schreef:Michel, weet je zeker dat je met zo'n ding om je nek wilt gaan lopen?
Hoe anders kan je aan eenieder duidelijk maken dat je toch wel een _hele_ erge whiskynerd bent?
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”