Ik ben dus Bachess (ook wel Menno) van de site Whiskybase. Piet van dit forum wees me op deze site (die ik gek genoeg nog nooit gezien heb).
Zag al wat discussie over Whiskybase op het forum (dat er bv geen Amerikaanse whiskeys toegevoegd kunnen worden, en dat ie traag is...) Gelukkig kunnen jullie dat nu ook direct aan mij vragen/ vertellen
Over mezelf: Ik ben ongeveer 10 jaar met whisky bezig waarvan de laatste 5 vooral met de single malts. Ik houd van een goede (jonge) Islay of een oude Speyside. Ook een Lowland kan ik op zijn tijd wel waarderen. Tussen de Nothern Highlands heb ik echter nog geen lekkere whisky kunnen ontdekken (naar mijn smaak, maar ik blijf proberen).
Ik ben 38 jaar oud en getrouwd en woon in een dorpje bij Tiel.
Over Whiskybase: Deze site ben ik 2 jaar geleden begonnen om te trachten een overzicht te krijgen van alle single malts die er ooit zijn uitgebracht. Nu staan er meer dan 10.000 whiskies in de database en de helft is voorzien van afbeelding. Je kunt de whiskies beoordelen (raten), tasting notes en andere notes achterlaten en je collectie en wishlist virtueel opbouwen. Als je vragen of verbeterpunten over de site hebt, weet je me te vinden.
http://www.whiskybase.com
Greetz,
Menno

Mooie mijlpaal