OpiumX schreef:Of het wordt door een boze ex-vrouw verkocht... Dan dumpt ze niet alleen hem, maar ook zijn boeken![]()
Frank
OpiumX schreef:Of het wordt door een boze ex-vrouw verkocht... Dan dumpt ze niet alleen hem, maar ook zijn boeken![]()
Frank

DrankDozijn schreef:Goedemorgen allen,
We houden jullie uiteraard wel nauwlettend in de gaten![]()
DrankDozijn.

N-Rico schreef:Nog t/m volgende week zondag (31 mrt) Smokey Joe Islay Malt Whisky van Angus Dundee voor 26,99 bij Dramtime[/url]

Otje schreef:Zojuist een mailing van Drankgigant gehad, Talisker Storm verkrijgbaar voor 39.95e.
Willem vd K schreef:Ja, ik zag het ook! Ik had eigenlijk gehoopt dat'ie rond de €35 zou uitkomen, maar €40 is ook goed genoeg. Ga 'm binnenkort wel bestellen.

Piet schreef:Willem vd K schreef:Ja, ik zag het ook! Ik had eigenlijk gehoopt dat'ie rond de €35 zou uitkomen, maar €40 is ook goed genoeg. Ga 'm binnenkort wel bestellen.
Alleen vandaag geldig !
Dat moet dan toch wel heel "binnenkort" zijn
Van Dale: /binnen/in/ afzienbare tijd, eerdaags, eerlang, eerstdaags, in de /naaste/nabije/ toekomst, kortelings, op korte termijn, vandaag of morgen, één dezer dagen
Pellie schreef:Ik heb de Talisker Storm wel besteld. Ben er wel benieuwd naar hoe die is!
maltje schreef:Pellie schreef:Ik heb de Talisker Storm wel besteld. Ben er wel benieuwd naar hoe die is!
Is dat 1tje die in de verkoop blijft of een limited edition?
mvg

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: JoachimV10 en 34 gasten