Goedenavond allemaal

,
Nou ik heb de sprong gewaagd! Na een aantal maanden in de schaduw te loeren naar dit forum leek het mij maar eens tijd om mij er in te mengen. Mijn naam is Caspar en ik ben een 22-jarige student te Leiden. Sinds een zevental maanden ben ik mij gaan verdiepen in de whisky.
Voor mij begon het allemaal toen iemand mij een Talisker aanbood en verzekerde dat ik nog nooit zoiets geproefd had. En wat een gelijk kreeg hij! Een ongekende smaaksensatie, ik waande mij op een rotsachtig eiland met woeste golven en harde regen (zonder te weten dat Skye hier best een beetje op lijkt, op de foto's althans

). Sindsdien heb ik het niet meer kunnen loslaten en heb ik (mede dankzij de kennis op dit forum, een aantal boeken en de filmpjes van Ralfy) al een aantal andere prachtige whisky's (met een studentenbudget natuurlijk) aangeschaft en deze smaakten allemaal naar meer. Met zoveel dingen geldt hier ook dat naarmate je meer over iets leert dit eigenlijk alleen maar meer vragen oproept, dus vandaar dat ik heb besloten om maar deel te gaan nemen op dit forum (dát, en het volgen van de blind-tasting, man wat had ik daar graag aan mee gedaan!). Niet vreemd opkijken als er de komende tijd veel vragen van mijn kant op het forum langs zullen komen (geen zorgen, ik zal het doseren). Om een lang verhaal kort te maken, aangenaam kennis te maken!
Gr, CCK