Pellie schreef:Oke....zal deze test gebruiken bij sample #3, waarschijnlijk vanavond!!
Bellentest? Ik lees altijd het etiket
Frank
Pellie schreef:Oke....zal deze test gebruiken bij sample #3, waarschijnlijk vanavond!!
OpiumX schreef:Bellentest? Ik lees altijd het etiket
Pellie schreef:Ik heb zelfs nog geroken aan mijn eigen PC 10, snap nog niet dat ik het niet herkend heb. Ik dacht dat het een andere Bruichladdich zou zijn. Kan je zien hoe moeilijk het nog is zeg......

turfsmurf schreef:Ik vond het trouwens ook grappig om her en der open GFT-bak en brak plantenwater te lezen in de geurassociaties. Die beschrijvingen zocht ik ook, maar ik kwam dan niet verder dan 'maritiem/farmy'.

Soundwave schreef:Nou dus toch niet zo verrassend als ik in eerste instantie dacht, maar niet helemaal mijn ding. Ik weet dat PC ook door Bruichladdich wordt gedistilleerd, maar ik vind de vergelijking toch niet helemaal terecht hoor. De Laddies die ik heb gedronken 10yo, Ten, TwentyTwo, Bere Barley, Organic en Rock vind ik echt heel erg anders dan de PC's en Octomore's die ik al eens heb gehad. De classic range is dan ook niet tot nauwelijks geturfd. Verder vond ik (maar dat was niet blind) de An Turas Mor veel hoger scoren, maar misschien dat dat komt doordat die niet op sherry vaten is gerijpt (sherry vaten hebben niet mijn voorkeur bij peated whiskies).

Matti schreef:Ik heb aan dit en sample 1 een extra wordcloud toegevoegd zonder de meest genoemde 3 a 4 termen (turf, rook, islay). En ik heb de wordcloud van sample 1 wat opgeschoond door gelijkwaardige termen (bijv. 'zilt' en 'ziltig' samen te voegen).

Piet schreef:En hier mijn niet blinde notitie viewtopic.php?f=82&t=3710
Deze behandel ik als "gewone" notitie zodat hij ook in de startpagina Proefnotities alfabetisch index komt te staan !
Terwijl ik die Bazooka echt al geen 30 jaar op heb kom ik het wel vaker tegen in een malt. Daar zat trouwens ook dat witte poeder laagje op !Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-3”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten