Hallo allemaal,
Hierbij wil ik me graag voorstellen. Mijn naam is Eelco en woon in Gelderland.
Ben een beginnende whiskydrinker, ongeveer een half jaar nu. Na een aantal keren een blend geproefd te hebben op een verjaardag toch maar een single malt aangeschaft. Heb nu drie flessen aangeschaft en ben aan het proberen te ontdekken wat ik allemaal proef.
Voorlopig zal ik meest lezen en leren van wat er gepost wordt.
Vriendelijke groet,
Spikey
Spikey's introductie
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: Spikey's introductie
Hallo Spikey. Welkom op het forum. Je kan hier veel te weten komen. Niet verlegen zijn om vragen te stellen. We zijn allemaal ergens begonnen. Welke flessen heb je aangeschaft?
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
He Spikey!
Welkom hier. Kies hier even je regio (als je dat al niet gedaan hebt).
Veel (leer)plezier hier, maar dat zal vast goed komen!
Welkom hier. Kies hier even je regio (als je dat al niet gedaan hebt).
Veel (leer)plezier hier, maar dat zal vast goed komen!
0 x
Hallo Eelco,
Welkom op het forum. Ik ben zelf ook nog een beginnende whisky-drinker en je vindt hier hele goede tips en adviezen.
Veel plezier.
Martin
Welkom op het forum. Ik ben zelf ook nog een beginnende whisky-drinker en je vindt hier hele goede tips en adviezen.
Veel plezier.
Martin
0 x
Welkom Eelco.
En inderdaad we hebben jong en oud, amateur en professional.... maar allemaal liefhebbers !
Veel lezen is altijd een goed begin. Dit is ook een interessanste in jouw geval: viewtopic.php?f=9&t=598&start=15#p4230
Het hele bericht maar in het bijzonder deze post.

En inderdaad we hebben jong en oud, amateur en professional.... maar allemaal liefhebbers !
Veel lezen is altijd een goed begin. Dit is ook een interessanste in jouw geval: viewtopic.php?f=9&t=598&start=15#p4230
Het hele bericht maar in het bijzonder deze post.

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Welkom Spikey, veel plezier hier!
0 x
Life is too short to drink bad whisky
johan brugge schreef:Hallo Spikey. Welkom op het forum. Je kan hier veel te weten komen. Niet verlegen zijn om vragen te stellen. We zijn allemaal ergens begonnen. Welke flessen heb je aangeschaft?
Allemaal hartelijk dank voor het warme welkom.
Ik heb de volgende flessen aangeschaft:
1e) Balvenie Signature 12 y
2e) Glenlivet - The Nadurra 16 y
3e) Highland Park 12 y (nog dicht)
Ik heb de eerste twee flessen geopend. De Balvenie is naar mijn mening iets makkelijker en is de Glenlivet meer uitgesproken. Aan smaaktonen e.d. waag ik me niet. Mijn voorkeur gaat nu uit naar de Glenlivet.
Nogmaals ben aan het proberen mijn smaak te ontwikkelen. Vanmiddag met het regenachtige weer maar eens een lekker glaasje drinken.
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

welkom Eelco,
Je smaak zal ontwikkelen.
Na ruim 20 jaar bourbon gedronken te hebben heb ik de laatste tijd erg veel single malts gehad. dat bevalt me prima alleen onlangs smaakte me de Jim Beam Black me ineens een stuk minder , en dat voelde een beetje als landveraad.
Volgens mij is het een kwestie van gewenning hoe je smaak evolueert. ( weet niet precies hoe ik het moet verwoorden) . Ik heb hier nu een Cask strenght Bowmore staan die me prima bevalt maar kan gelukkig ook nog steeds genieten van een simpele Westpoint ( al was het alleen al vanwege de portemonnaie). Misschien klinkt het wat onsamenhangend maar , daar moet je maar aan wennen.
Je smaak zal ontwikkelen.
Na ruim 20 jaar bourbon gedronken te hebben heb ik de laatste tijd erg veel single malts gehad. dat bevalt me prima alleen onlangs smaakte me de Jim Beam Black me ineens een stuk minder , en dat voelde een beetje als landveraad.
Volgens mij is het een kwestie van gewenning hoe je smaak evolueert. ( weet niet precies hoe ik het moet verwoorden) . Ik heb hier nu een Cask strenght Bowmore staan die me prima bevalt maar kan gelukkig ook nog steeds genieten van een simpele Westpoint ( al was het alleen al vanwege de portemonnaie). Misschien klinkt het wat onsamenhangend maar , daar moet je maar aan wennen.

0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”