ikpatje schreef:@ bart , geschikt om te bewaren ? (jaren?(max))
Ja, ik zet er een paar aan de kant voor je
ikpatje schreef:@ bart , geschikt om te bewaren ? (jaren?(max))
Yapi schreef:ikpatje schreef:@ bart , geschikt om te bewaren ? (jaren?(max))
stuur de rekening maar via pm.ikpatje schreef:Yapi schreef:ikpatje schreef:@ bart , geschikt om te bewaren ? (jaren?(max))
stuur de rekening maar via pm.

johan brugge schreef:Ik heb vanavond een dappere poging ondernomen om een glas Kwak leeg te drinken, maar toen ik halverwege was beviel het mij niet meer. Zowel het bier als 'het bier drinken'. Ik had echt geen zin meer om een halfvol glas tegen mijn zin op te drinken, dus is het in de gootsteen beland.

Yapi schreef:ik vraag me nu oprecht af of er een markt is voor 15cl flesjes bier![]()
Plaas schreef:Yapi schreef:ik vraag me nu oprecht af of er een markt is voor 15cl flesjes bier![]()
Die bestaan. Ik heb er wel van De Molen gehad. 't Ging dan om bijzondere edities (die in 33cl wel erg duur zouden uitvallen), voor reguliere bieren heb ik 't nog niet gezien.
johan brugge schreef:Ik heb vanavond een dappere poging ondernomen om een glas Kwak leeg te drinken, maar toen ik halverwege was beviel het mij niet meer. Zowel het bier als 'het bier drinken'. Ik had echt geen zin meer om een halfvol glas tegen mijn zin op te drinken, dus is het in de gootsteen beland.

johan brugge schreef:Tja, Leffe. Da's nu niet direct mijn favoriete bier. Ik heb de Leffe Blond, Bruin, Tripel, 9, Royal, Radieuse gedronken en bij niet één bier had ik iets van 'wow'. Niet één. Ik vind ze allemaal een kleffe smaak hebben.
Terug naar “Whisky gerelateerde dranken inclusief cocktails”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast