Mijn top whisky tot op heden (o.b.v. méérdere borrels)
Glendronach 40yo Cask 710
Glendronach 40yo Cask 710 was de beste hedendaagse (2012) botteling die ik al gedronken heb. 94 punten, flirt met de 95.
Oude bottelingen is het kiezen tussen Brora 30yo 2004, Ardbeg 76 cask 2398 en Springbank Local Barley
Oude bottelingen is het kiezen tussen Brora 30yo 2004, Ardbeg 76 cask 2398 en Springbank Local Barley
0 x
-
DanteRotterdam
- Actief lid

- totalatool
- Forum goeroe

Re: Mijn top whisky tot op heden (o.b.v. méérdere borrels)
DanteRotterdam schreef:Big Peat. Helemaal geweldig... Ook de Laphroaig 10y is een echte favouriet van me.
Je moet er één kiezen!
0 x
Re: Lagavulin 16yo.
Matti schreef:Ehm, juist. Op basis van meerdere borrels mag ik bij dezen uitroepen tot mijn favoriete whisky (for now):
Lagavulin 16yo.
Ditto!
0 x
-
DanteRotterdam
- Actief lid

Big Peat
totalatool schreef:DanteRotterdam schreef:Big Peat. Helemaal geweldig... Ook de Laphroaig 10y is een echte favouriet van me.
Je moet er één kiezen!
Hahaha, streng zeg.
Big Peat it is!
0 x
Ardbeg Uigeadail
Op dit moment is dat Ardbeg Uigeadail. Hoewel, de Glendronach Single Cask die ik nu zit te drinken...
Frank
Frank
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Talisker 10yo
Ik heb nog niet zo heel veel recht van spreken, want ik heb pas een stuk of 10 verschillende single malts gedronken in m'n leven. Maar tot op heden is de Talisker 10yo mijn absolute favoriet. Ik ben echt idolaat van die whisky 

0 x
-
ronniebacardy
- Nieuwkomer

Highland Park festivalbotteling 1986/2005 (19yo) SC, CS 55,3
Hierbij mijn top Whisky tot nu toe.
Highland Park festivalbotteling van 2005 , distilled 1986 (19yo) Botteld by Maxxium Nederland bottle no. 990 van 1120
Singel Cask 55,3% slechts 35cl
Had er al eentje geleegd en die vond ik zo lekker, gelukkig kon ik nog 2 flessen bestellen bij de organisatie, dus deze blijft nog even dicht en de ander is in alle rust goed van genoten!
Highland Park festivalbotteling van 2005 , distilled 1986 (19yo) Botteld by Maxxium Nederland bottle no. 990 van 1120
Singel Cask 55,3% slechts 35cl
Had er al eentje geleegd en die vond ik zo lekker, gelukkig kon ik nog 2 flessen bestellen bij de organisatie, dus deze blijft nog even dicht en de ander is in alle rust goed van genoten!

0 x
aiaiai.. lastig... errruuuuuug lastig. keuze, keuzes...
twijfel erg tussen mijn bunnahabhain 12yo , glenfarclas 105, glenglassaugh revival, tomatin 18yo en benromach 10yo
prijs / kwaliteit / leeftijd ( in mijn opinie ) ga ik dan toch voor...
de benromach 10yo.. ik zeg jumjum, maarja, ik zeg wel vaker wat, haha
twijfel erg tussen mijn bunnahabhain 12yo , glenfarclas 105, glenglassaugh revival, tomatin 18yo en benromach 10yo
prijs / kwaliteit / leeftijd ( in mijn opinie ) ga ik dan toch voor...
de benromach 10yo.. ik zeg jumjum, maarja, ik zeg wel vaker wat, haha

0 x
Zo heel veel heb ik er nog niet op maar laphroaig QC vind ik wel erg lekker.
En met Bruichladdich kun je ook niet mis vind ik.
Waves, Peat, An Turas Mor, The Peat project, allemaal goed.
Bang for the buck> Finlaggan en vooral Ardmore traditional cask verraste me positief.
En met Bruichladdich kun je ook niet mis vind ik.
Waves, Peat, An Turas Mor, The Peat project, allemaal goed.
Bang for the buck> Finlaggan en vooral Ardmore traditional cask verraste me positief.
Laatst gewijzigd door Koobuss op 22 Jun 2013, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Ja keuzes, keuzes,....maar, kijkend naar het originele onderwerp (en de daarop volgende discussies),
@Koobuss en @henri Wat is nu Je lekkerste (en dat los van prijs/kwaliteit, er moet er per slot één in het onderwerp!)
Er kan er op enig moment maar één jouw beste tot op heden zijn.
@Koobuss en @henri Wat is nu Je lekkerste (en dat los van prijs/kwaliteit, er moet er per slot één in het onderwerp!)

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Littlemill 21 jaar oud, Whiskybase
Op dit moment de Littlemill 21 jaar, 40.000ste bottle van whiskybase!!
0 x
Benromach 10yo
@piet:
tja ik dacht ik maak er even gezellig een babbel van, 1 zo'n zinnetje is ook zo saai..
maar ingekort antwoord wordt dus:
de benromach 10yo
tja ik dacht ik maak er even gezellig een babbel van, 1 zo'n zinnetje is ook zo saai..
maar ingekort antwoord wordt dus:
de benromach 10yo
0 x