En ook nog wat sampletjes waaronder Karuizawa MultiVintage #1 1981/1984 - 2011. Nu valt er nog wat Karuizawa te proeven. Over een tijdje is dat game over (door aanbod, maar waarschijnlijker door de prijs).

turfsmurf schreef:Een Littlemill 1992, Archives. Volgens mij ben ik niet de enige hier. Als Menno onder de indruk is van een Littlemill, ben ik toch zeer benieuwd. Bovendien heb ik pas 3 Littlemills. Daar kan nog best eentje bij.![]()
En ook nog wat sampletjes waaronder Karuizawa MultiVintage #1 1981/1984 - 2011. Nu valt er nog wat Karuizawa te proeven. Over een tijdje is dat game over (door aanbod, maar waarschijnlijker door de prijs).
Ik heb mijn flessen ook binnen. Als ik er tijd voor heb, ga ik de Littlemill dit weekend proberen.turfsmurf schreef:Een Littlemill 1992, Archives. Volgens mij ben ik niet de enige hier. Als Menno onder de indruk is van een Littlemill, ben ik toch zeer benieuwd. Bovendien heb ik pas 3 Littlemills. Daar kan nog best eentje bij.

Soundwave schreef:Ben zelf erg nieuwsgierig naar deze Littlemill van David Stirk, maar moet even op mijn budget letten deze maand en tis niet niks met zo weinig informatie, maar als zodra ik ergens Lychees zie staan in een proefnotitie dan wil ik het eigenlijk gelijk hebben haha. Oftewel mocht iemand nog een whisky weten waar dit nadrukkelijk in te vinden is hou ik mij aanbevolen.

turfsmurf schreef:...
Ik heb ook nog even door mijn notities van dit jaar gebladerd (nou ja, Ctrl+F eigenlijk) en ik vond deze twee:
* BenRiach 1985-2010 Liquid Sun 48.1%: "Enorm fruitig, nog beter met wat druppies water. Lychees. Zoethout. Wel even wachten na het water, dan komt er nog eens meer fruit bovenop. Zoveel fruit, dat moet wel gezond zijn."
* Tomintoul 1969-2012 Kintra 44.3%: "Gelukkig maakte deze whisky de verwachting waar. Een late-60's fruitigheid die richting winegums gaat. Meer fruit van het tropische in de smaak. Lychees ook? Nice."

en een Tyrconnell 

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten