johan brugge schreef:Yapi schreef:Maar meer tijd om er van te genieten
En dus meer tijd om eens binnen te springen ...
Daar heb ik inderdaad al VERSCHILLENDE keren aan gedacht

johan brugge schreef:Yapi schreef:Maar meer tijd om er van te genieten
En dus meer tijd om eens binnen te springen ...

Yapi schreef:En vanaf januari zou het wel eens snel bergafwaarts kunnen gaan met de aankopen. Vanaf December werk ik immers vrijwillig 4/5... meer tijd maar minder loon. Dat eerste was echt wel belangrijker.
Valon schreef:Yapi schreef:En vanaf januari zou het wel eens snel bergafwaarts kunnen gaan met de aankopen. Vanaf December werk ik immers vrijwillig 4/5... meer tijd maar minder loon. Dat eerste was echt wel belangrijker.
Grappig, hier is het juist andersom.![]()
Zit sinds twee maanden ruimer in mijn tijd, waardoor ik gewoon weer volgens schema wil werken: 40 uur i.p.v. 32 uur. Dit gaat overigens per januari in.
Daarnaast het liefst nog een dag extra, waardoor ik op 48 uur uitkom.

Yapi schreef:Daar heb ik inderdaad al VERSCHILLENDE keren aan gedacht Vond het geweldig leuk, zo'n ochtendproeverij!

jpvdw schreef:Vrijdag komt mijn eindejaarsuitkering (rijksoverheid, dus in november).
Er staat ergens een flesje Caperdonich uit 1972 met mijn naam er op
Piet schreef:Glendronach 15 yrs Revival ... omdat Yapi zo positief is toch maar eens proberen.

Piet schreef:Teaninich 29 years 1982 Dewar Rattray ... dan toch maar 2x ... hoef ik niet te twijfelen om er één direct te openen.
Glendronach 15 yrs Revival ... omdat Yapi zo positief is toch maar eens proberen.
Even getwijfeld over de Kintra Confidential Cask (Glenfarclas!?) 16 Years Old... heb ik op een tasting geproefd ook heel lekker (±90p), maar wel een paar tientjes duurder... toch maar eens deze proberen.

johan brugge schreef:Een Laphroaig cask strength van The Ultimate! Zeker als hij gerijpt is op een sherry vat.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten