Piet schreef:totalatool schreef:Waarom zou je dat geheim willen houden?
Kan alleen zijn om snel wereldwijd alle flessen op te kopen
Ah. Wij kunnen dan natuurlijk ook een wereldwijde campagne starten om die Glenmo te boycotten.

Piet schreef:totalatool schreef:Waarom zou je dat geheim willen houden?
Kan alleen zijn om snel wereldwijd alle flessen op te kopen
BWhisky schreef:Haha, neen, die fles is gewoon (bijna) niet meer te vinden. Kwestie van de prijzen op veilingen niet nog hoger te laten oplopen...

Piet schreef:BWhisky schreef:Haha, neen, die fles is gewoon (bijna) niet meer te vinden. Kwestie van de prijzen op veilingen niet nog hoger te laten oplopen...
Maar dat heeft dan toch alleen zin als je zelf wilt kopen! Of maak je je inderdaad zorgen om al die anonieme potentiële kopers
In elk geval niet om "ons" want "wij" gaan hem toch niet kopen omdat "wij" niet weten om welke expressie het gaat. Ik probeer ook alleen maar de redenering te snappen hoor

BWhisky schreef:Sommigen op de tasting proberen hem , als er heel af en toe eens een fles van opduikt op veilingen, te bemachtigen. Die hebben gevraagd om niet te zeggen om welke het gaat. Meer verklaring kan ik daar niet over geven.
Sorry?!
johan brugge schreef:BWhisky schreef:Sommigen op de tasting proberen hem , als er heel af en toe eens een fles van opduikt op veilingen, te bemachtigen. Die hebben gevraagd om niet te zeggen om welke het gaat. Meer verklaring kan ik daar niet over geven.
Sorry?!
Flauw van hen, vind ik. Ze moeten maar meer bieden als ze hem echt willen aanschaffen. First come,first serve.
Je had eigenlijk gewoon beter gezwegen, Bram.

Soundwave schreef:Ach zolang ik ongecompliceerd van mijn Signet kan genieten kan zo'n onbekende mij gestolen worden. Wel maakt dit mij nog sceptischer over de TBD of Thosop bottelingen die wel overal de hemel ingeprezen worden. Blijkbaar zijn die dan weer niet goed genoeg om geheim te worden gehouden door dezelfde club mensen?

Soundwave schreef:Wel maakt dit mij nog sceptischer over de TBD of Thosop bottelingen die wel overal de hemel ingeprezen worden. Blijkbaar zijn die dan weer niet goed genoeg om geheim te worden gehouden door dezelfde club mensen?

Yapi schreef:"the one that can not be named"
johan brugge schreef:Yapi schreef:"the one that can not be named"
Dat is een BenRiach, Bart. Geen Glenmorangie.

johan brugge schreef:Soundwave schreef:Wel maakt dit mij nog sceptischer over de TBD of Thosop bottelingen die wel overal de hemel ingeprezen worden. Blijkbaar zijn die dan weer niet goed genoeg om geheim te worden gehouden door dezelfde club mensen?
Ouch, touché!
En tja, de zaken moet draaien hè.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten