2012: Mitra WX 2012, Nederland
Re: 6 okt 2012: Whisky Xperience van Mitra te Leeuwarden
Ik ga op 8 december naar de xperience in Borne!!!!
0 x
-
jeroenjeroen
- Actief lid

bowler63 schreef:Ik ben er in assen ook bij !
Ik moet morgen nog wel even kaarten halen, maar die zijn er vast nog wel..
We komen in dat geval met z'n 3en.
0 x
-
tonnemans
- (Whisky)Professional

bowler63 schreef:Ik ben er in assen ook bij !
En ik sta er ook met de producten van Maxxium! Leuk als je even gedag komt zeggen!
0 x
-
jeroenjeroen
- Actief lid

tonnemans schreef:En ik sta er ook met de producten van Maxxium! Leuk als je even gedag komt zeggen!
doe ik zeker.. een slokje laphroaig sla ik nooit af.

0 x
-
tonnemans
- (Whisky)Professional

Re: 2012: Mitra WX 2012, Nederland
En ik doe een masterclass, op basis van de Glenfiddich Virtual Distillery Tour, met oa ook HP en Laphroaigh...
voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=z4E0EY6QwEc
voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=z4E0EY6QwEc
0 x
tonnemans schreef:En ik sta er ook met de producten van Maxxium! Leuk als je even gedag komt zeggen!
Kom ik ook zeker even doen.
Zie je zaterdag.
0 x
-
jonker8011
- Senior

Wil toch even ergens mijn ergernis kwijt over de Mitra.
Ik wilde met twee vrienden die minder whisky-ervaring hebben naar de WX in Wezep, een dorpje naast Zwolle. Allemaal drukke banen, kinderen etcetera, dus maanden van te voren de 27ste oktober vrijgehouden. Krijg ik een week vooraf als ik in de slijterij ben te horen dat het geheel wordt afgeblazen vanwege gebrek aan belangstelling. Kan natuurlijk gebeuren, al was het vorig jaar stampvol en is er dit jaar letterlijk niets aan promotie gedaan. Maar ze waren niet eens van plan om me op de hoogte te brengen, omdat ze geen adressen hadden van degenen met kaartjes. En op een klacht per hun website wordt niet eens gereageerd. Ik kan daar zo chagrijnig van worden...
Ik wilde met twee vrienden die minder whisky-ervaring hebben naar de WX in Wezep, een dorpje naast Zwolle. Allemaal drukke banen, kinderen etcetera, dus maanden van te voren de 27ste oktober vrijgehouden. Krijg ik een week vooraf als ik in de slijterij ben te horen dat het geheel wordt afgeblazen vanwege gebrek aan belangstelling. Kan natuurlijk gebeuren, al was het vorig jaar stampvol en is er dit jaar letterlijk niets aan promotie gedaan. Maar ze waren niet eens van plan om me op de hoogte te brengen, omdat ze geen adressen hadden van degenen met kaartjes. En op een klacht per hun website wordt niet eens gereageerd. Ik kan daar zo chagrijnig van worden...
0 x
jonker8011 schreef:Wil toch even ergens mijn ergernis kwijt over de Mitra.
Ver beneden peil idd, vraag me af of er nog een paar mensen op de stoep hebben gestaan die dag en wat ze daarmee gedaan hebben...
Ik zit met het tegenovergestelde probleem: ik wilde naar Duiven, maar dat zit al een tijd vol
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:Ik zit met het tegenovergestelde probleem: ik wilde naar Duiven, maar dat zit al een tijd vol
Ik heb je op de reservelijst laten zetten, Matti. Van díe slijter heb ik wél een berichtje terug!
0 x
JayDie schreef:Matti schreef:Ik zit met het tegenovergestelde probleem: ik wilde naar Duiven, maar dat zit al een tijd vol
Ik heb je op de reservelijst laten zetten, Matti. Van díe slijter heb ik wél een berichtje terug!
Ah, dan is mijn hoop op een verlate griepepidemie toch nog gerechtvaardigd
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Over een half uurtje vertrek richting Borne.....ook uitverkocht!
Slainte!!
Slainte!!

0 x
Matti schreef:JayDie schreef:Matti schreef:Ik zit met het tegenovergestelde probleem: ik wilde naar Duiven, maar dat zit al een tijd vol
Ah, dan is mijn hoop op een verlate griepepidemie toch nog gerechtvaardigd
Heb je weer geluk, Matti!
Ik heb nóg één kaartje over voor Duiven. Wie-o-wie heeft er interesse?
0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”