Goed en degelijk ingepakt.
Alvast "stiekem" een paar samples geroken, lekkeeeeeeeeer

Nu vóór 21 september zeker 3 samples proeven (ik ga op vakantie) en bevindingen maken.

ElwinB schreef:Ik had daarnet bij thuiskomst een POSTNL-briefje in de bus. Was helaas niet thuis, en de komende ochtenden(er wordt hier alleen in de ochtend bezorgd) ook niet. Dus laat ik het morgen afleveren bij het postkantoor en haal ik het daar na mijn werkdag op
andre8x8 schreef:Enne, hoe wist jij dat ik nog steeds geen pipetje heb?
André

Piet schreef:En nog bijna gratis ook.
Door deze er bij te bestellen (50st €5,95) kwam de order boven het bedrag voor gratis verzenden (€4,75)

/ Mijn Website met mijn Distillery Visitsedwinedje schreef:Enig idee waarom je maar op e1n flesje {Sample 2} een extra zegel geplakt hebt?

Soundwave schreef:De buurvrouw die naar buiten rende om het mij te geven bij thuiskomst was erg nieuwsgierig

Piet schreef:Soundwave schreef:De buurvrouw die naar buiten rende om het mij te geven bij thuiskomst was erg nieuwsgierig
Als je goed luisterd hoor je het klotsen![]()
Door een wel late afmelding (gisteren) is er nog een setje beschikbaar
edwinedje schreef:Pakketje hier ook in goed orde ontvangen, en zal er in de loop van het event weer wat foto's van maken zoals bij deel 1.
Soundwave schreef:Piet, moet de eventuele afnemer van dat setje al aangemeld zijn voor het forum? Misschien dat een vriend van mij wel mee wil doen namelijk.

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-2”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten