JayDie schreef:Ik ben van plan om met de fiets te gaan![]()
Hoe dan ook... ik ben erbij!
Op de fiets.....
Kon ik dat maarJayDie schreef:Ik ben van plan om met de fiets te gaan![]()
Hoe dan ook... ik ben erbij!
Kon ik dat maar
*Toch maar eens overleggen met het thuisfront of ze mij een weekendje kunnen missen....er zijn nog steeds kaarten Teun?

Matti schreef:Meer mensen hun masterclass schema binnen? Ik heb de hoofdprijs (voor mij dan): Masters of Malt mystery tasting, Suntory en Hans 'Rum&Bourbon&Malts' Offringa
GJR schreef:Matti schreef:Meer mensen hun masterclass schema binnen? Ik heb de hoofdprijs (voor mij dan): Masters of Malt mystery tasting, Suntory en Hans 'Rum&Bourbon&Malts' Offringa
Yip. ik heb Nosing Academy, Glendronach en Aberfeldy. Helaas geen Master of Malt... stond wel op mijn lijste. Wil je het een mystery houden voor je ? Ik weet namelijk wat er geproefd gaat worden.....

jeroenjeroen schreef: De oppas heeft bedacht om een weekendje op vakantie te gaan...
nu druk met vervang regelen.

Matti schreef:Is het een idee om op de vrijdag een korte whiskyforum-meet-en-greet te organiseren? Sommige mensen herken ik wel, maar het gros van jullie zou ik straal voorbij lopen, en da's jammer vind ik
GJR schreef:Matti schreef:Is het een idee om op de vrijdag een korte whiskyforum-meet-en-greet te organiseren? Sommige mensen herken ik wel, maar het gros van jullie zou ik straal voorbij lopen, en da's jammer vind ik
Vind ik op zich wel een goed idee, maar hoe af te spreken.. Denk dat ik jou ook straal voorbij zou rijden... maar goed jij kan mij een stuk makkelijker vinden dan ik jou denk ik (enige grote voordeel van de enige in een rolstoel te zijn......)
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten