liefmans schreef:gewone? , de red stripe of bedoel je een van de recentere batches?
De recentere... red stripe, I wish
liefmans schreef:gewone? , de red stripe of bedoel je een van de recentere batches?

Yapi schreef:iemand de gewone Cask Strenght in collectie, of opmerkingen hierover?
schik deze aan te schaffen, voor ongeveer 40 euro en kijkende naar de Malt Maniacs ratings...
BWhisky schreef:Yapi schreef:iemand de gewone Cask Strenght in collectie, of opmerkingen hierover?
schik deze aan te schaffen, voor ongeveer 40 euro en kijkende naar de Malt Maniacs ratings...
Ik heb Batch#1 Feb.09 van de recente Cask Strenghts. Die is fantastisch goed. Zeker met wat water, doet me dan zelfs denken aan een PE. Wel geen idee of de recentere batches op dat zelfde niveau zitten.
De oude green- en red stripe waren nog een niveau hoger dacht ik maar daar weet liefmans meer over dan ik.
Kan je begin september wel eens een sample bezorgen van die Batch1.

johan brugge schreef:Als je een vrijwilliger zoekt om uw Port Ellen's mee te helpen uitzuipen, dan wil ik mij opofferen ...

reSeth11 schreef:Komt er dit jaar weer een nieuwe batch #5?
January 23, 2013
The Mini-Verticales – right, rather a little dramathon – today Laphroaig
...
Laphroaig 14 yo 1970/1984 (57.1%, Samaroli for Osteria Apostoli, cask #4367)
...
Comments: please turn your speakers on, put the sound on eleven and listen to this. That’s what I think about this whisky. SGP:368 - 97 points.
Op een of andere manier moeten dat toch altijd flessen uit het verre verleden zijn waar niet meer is aan te komen 
Piet schreef:January 23, 2013
...
...
Comments: please turn your speakers on, put the sound on eleven and listen to this. That’s what I think about this whisky. SGP:368 - 97 points.
14 jaar oud en 97 puntenOp een of andere manier moeten dat toch altijd flessen uit het verre verleden zijn waar niet meer is aan te komen
Yapi schreef:Piet schreef:January 23, 2013
...
...
14 jaar oud en 97 puntenOp een of andere manier moeten dat toch altijd flessen uit het verre verleden zijn waar niet meer is aan te komen
ja, kwam gisteren ook bijna slecht![]()
Ook nu heb je nog van die topbottelingen, maar zo'n leeftijd hmmm

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten