Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen
Kwam laatst een Fettercairn 16 Y 1995 van the Ultimate tegen.
Ik ken het totaal niet maar ben er toch wel benieuwd naar, dus flesje maar meegenomen.
Ben benieuwd......
Ik ken het totaal niet maar ben er toch wel benieuwd naar, dus flesje maar meegenomen.
Ben benieuwd......
0 x
Sláinte Mhath
McRay schreef:Kwam laatst een Fettercairn 16 Y 1995 van the Ultimate tegen.
Ben benieuwd......
ik vind hem heel erg lekker! Wel voor de vanilleliefhebbers is mijn mening
0 x
Spontaan een fles Coal Ila Moch gekocht....Merk is goed, net als de prijs (denk ik) € 39,95.
Was de laatste en niet meer te bestellen werd mij verteld.
Vanavond maar eens zien of mijn intuïtie werkt
Was de laatste en niet meer te bestellen werd mij verteld.
Vanavond maar eens zien of mijn intuïtie werkt
0 x
We hebben er ook al wat ervaring mee Wim. Prima dram de Caol Ila Moch 43%wim2103 schreef:...Vanavond maar eens zien of mijn intuïtie werkt
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Een aanrader: de Strathmill 1990 Whiskybroker zie hier 54.4% - 21yo - refill sherry butt - cask# 2254 - 1/85 bottles. Heel lekker, zacht én - wat ik juist zó lekker vind - die verfijnde, geraffineerde, olieachtige(beslist niet vettige) smaak, hetgeen me dan weer doet denken aan die Caol Ila 13yo Manzanilla finish van Chieftains(oud label)

0 x
Yapi schreef:McRay schreef:Kwam laatst een Fettercairn 16 Y 1995 van the Ultimate tegen.
Ben benieuwd......
Als jij hem lekker vind moet het goed zijn
En vanille spreekt mij ook wel aan.
Binnen kort maar eens proberen.
0 x
Sláinte Mhath
McRay schreef:Yapi schreef:McRay schreef:Kwam laatst een Fettercairn 16 Y 1995 van the Ultimate tegen.
Ben benieuwd......
Als jij hem lekker vind moet het goed zijn![]()
En vanille spreekt mij ook wel aan.
Binnen kort maar eens proberen.
ja, klein probleem, laatst eens in mijn kast gekeken, en mijn Caperdonich is van The ultimate, mijn Fettercairn van Signatory UCF series... dus of ik hem lekker vind... ik kan het dus niet weten

0 x
Yapi schreef:
ja, klein probleem, laatst eens in mijn kast gekeken, en mijn Caperdonich is van The ultimate, mijn Fettercairn van Signatory UCF series... dus of ik hem lekker vind... ik kan het dus niet wetenBeetje probleem als je te veel flessen in 1 keer koopt denk ik
Ja das lekker zeg....
Moet je maar niet te veel flessen kopen
Je hoort van me als ik hem geproefd heb
0 x
Sláinte Mhath
-
johan brugge
- Forum goeroe

Vorige week een Glen Ord 12yo gekregen van een vriend en deze week heb ik mezelf een Jameson Select Reserve 'small batch' kado gedaan. Vooral die laatste is een aangename verrassing.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Iemand al de Naked Gouse gekocht? Ben er toch wel 'n beetje nieuwsgierig naar! Prachtige fles, trouwens 
0 x
Four Roses Yellow Label 1.0 liter voor EUR 17,- Het was ooit m'n eerste bourbon. Binnenkort een proeverijtje geven aan vrienden die alleen Jack Daniels gehad hebben.
0 x
I_SPEY schreef:Iemand al de Naked Gouse gekocht? Ben er toch wel 'n beetje nieuwsgierig naar! Prachtige fles, trouwens
ik ga die ergens volgende week bestellen! Mooie review van Serge Valentin trouwens op whiskyfun...
0 x
I_SPEY schreef:Iemand al de Naked Gouse gekocht? Ben er toch wel 'n beetje nieuwsgierig naar! Prachtige fles, trouwens
Een suggestie: Kijk ook eerst even naar de review van Ralfy over deze whisky

0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Voor een whisky vriend die een privé proeverij geeft een aantal flessen door een collega die in Oost Souburg woont mee laten brengen. . . voor mezelf ook maar twee flessen mee laten brengen:
Glen Elgin 12y, gewoon een lekkere slobberwhisky, zeker voor deze prijs: € 22,--
zag hem net bij G&G voor bijna het dubbele staan.
En een Bruichladdich Islay Barley 2006. . . ben benieuwd.
Glen Elgin 12y, gewoon een lekkere slobberwhisky, zeker voor deze prijs: € 22,--
zag hem net bij G&G voor bijna het dubbele staan.En een Bruichladdich Islay Barley 2006. . . ben benieuwd.
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Mijn whisky maat is vanavond zijn flesjes op komen halen: The Glenlivet 12y, Amrut Fusion en een Bunnahabhain Darach Ur.
De laatste was voor ons beiden onbekend dus over zijn voorstel om even te proeven hoefde ik niet lang na te denken.
Hierna ook maar (jammer genoeg in de verkeerde volgorde) de Bruichladdich Islay Barley 2006 opengetrokken.
Nu ben ik geen Bruichladdich kenner. Om heel eerlijk te zijn ben ik van mening dat je door de hoeveelheid verschillende uitgebrachte bottelingen het whiskybos niet meer ziet.
Maar dit is naar mijn mening toch wel een eigenzinnige whisky. Lekker fris, een beetje zoet en een nog kleiner beetje zilt. De afdronk is redelijk lang. Valt onder onze categorie: niks mis mee!!
Ik denk dat mijn collega binnenkort ook een flesje mee moet brengen voor mijn whisky maat
De laatste was voor ons beiden onbekend dus over zijn voorstel om even te proeven hoefde ik niet lang na te denken.
Hierna ook maar (jammer genoeg in de verkeerde volgorde) de Bruichladdich Islay Barley 2006 opengetrokken.
Nu ben ik geen Bruichladdich kenner. Om heel eerlijk te zijn ben ik van mening dat je door de hoeveelheid verschillende uitgebrachte bottelingen het whiskybos niet meer ziet.
Maar dit is naar mijn mening toch wel een eigenzinnige whisky. Lekker fris, een beetje zoet en een nog kleiner beetje zilt. De afdronk is redelijk lang. Valt onder onze categorie: niks mis mee!!
Ik denk dat mijn collega binnenkort ook een flesje mee moet brengen voor mijn whisky maat

0 x