Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-1, 2 en verder...
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Poll: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-2 en verder
Voilà, way to go Piet! Ik kijk uit al uit naar de samples.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: Poll: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-2 en verder
johan brugge schreef:Voilà, way to go Piet! Ik kijk uit al uit naar de samples.
IDEM!!!!

0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
- Locatie: Zaandam
- Contact:
Re: Poll: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-2 en verder
Piet schreef:Het Whisky forum (ik dus vooral) gaat VBT-2 en verder in eigen beheer doen.
Top.
Ik ga er vanuit dat er wat pareltjes en verassingen tussen de samples zitten. No Pressure!
Piet schreef:VBT-2 volledig. Voor de daaropvolgenden kan ik dan wellicht de whisky-selectie met een (of meer) forum-lid of forum-panel doen.
Ik heb wel een idee, nu onthouden tot het topic komt.

0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Re: Poll: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-2 en verder
Fijn dat je besloten hebt de uitdaging zelf aan te gaan Piet. Kan mij er nu al op verheugen!
0 x
Re: Poll: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-2 en verder
Om misverstanden (voor "nieuwkomers") te voorkomen de poll weggehaald.
Dit was tie:
Dit was tie:
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-2 en verder...
Toppie Piet! Bij dezen aangemeld 
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Re: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-2: Voorbereiding
Hoewel een heel VBT-traject van inceptie tot afsluiting toch een hele tijdspanne omvat, van ruim drie maanden, zitten we nu met VBT-2 toch al weer snelgenoeg over de helft
Als er voldoende interesse is moet ik me al in een vervolg gaan verdiepen
Als er voldoende interesse is moet ik me al in een vervolg gaan verdiepen
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Re: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-2: Voorbereiding
Piet schreef:Hoewel een heel VBT-traject van inceptie tot afsluiting toch een hele tijdspanne omvat, van ruim drie maanden, zitten we nu met VBT-2 toch al weer snelgenoeg over de helft![]()
Als er voldoende interesse is moet ik me al in een vervolg gaan verdiepen
Ik denk dat het met die interesse wel snor zit
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Re: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-2: Voorbereiding
Matti schreef:Piet schreef:Als er voldoende interesse is moet ik me al in een vervolg gaan verdiepen
Ik denk dat het met die interesse wel snor zit
Eh, kan ik me vast voor-inschrijven dan?
0 x
Re: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-2: Voorbereiding
JayDie schreef:Eh, kan ik me vast voor-inschrijven dan?
Dat is inderdaad een van de aspecten waarover we het nog moeten hebben. Dat ging bij VBT-1 gezien de discussie, min of meer natuurlijk, maar bij VBT-2 nog al ad-hoc (hé andre8x8 ). Gezien we toch ook nu (uiteindelijk) overtekend waren.
Maar ook het feit dat er vrij veel opzeggingen waren en enkele betalingen pas na een maand binnen waren brengt me er toe dat inschrijving toch bij vooruitbetaling zal moeten.
Matti schreef: ik zou best willen willen helpen met een VBT om de hoeveelheid werk en stress wat te verdelen. (En ik weet dat er andere forumleden zijn die ook graag een handje toe zouden steken).
Yep, dank, er staan nog wat andere aanbiedingen voor hulp ook open.
Echter nu ik de logistiek in orde heb én mijn vrouw ook een handje help valt het weer mee.
Het blijft gewoon heel lastig omdat alle "handjes" ver weg zitten... en het nu wat eenvoudiger en flexibeler werken is.
Qua whisky selectie en aankoop heb ik het mezelf ook wel erg lastig gemaakt. Dat doe ik volgende keer iets eenvoudiger. Later zul je nog beter begrijpen waarom
Doordat ik de 3 flessen van de Brora niet kon krijgen heb ik voor de zekerheid nog wat andere mooie aangekocht (met korting maar toch aan de hoge kant van de prijsmarge) ... uiteindelijk dus toch bij drie leveranciers één fles kunnen bemachtigen, maar dat ga ik zo niet meer doen
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- totalatool
- Forum goeroe

- Berichten: 2444
- Lid geworden op: 08 Jun 2011, 13:59
Re: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-2: Voorbereiding
Piet schreef:En ik heb dus al een mooie verassing staan voor VBT-3 ... en 4.
Iets met veel turf dus?
0 x
Re: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-2: Voorbereiding
totalatool schreef:Piet schreef:En ik heb dus al een mooie verassing staan voor VBT-3 ... en 4.
Iets met veel turf dus?
Haha, verassing, jaja, dat is een stille hint! Kan niet missen!

0 x
Re: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-2: Voorbereiding
ElwinB schreef:Haha, verassing, jaja, dat is een stille hint! Kan niet missen!
Ik heb voor mezelf wat richtlijnen opgesteld en één daar van is dat er voor elk wat wils moet zijn (niet noodzakelijkerwijs in één en dezelfde VBT) en graag ook telkens iets aparts erbij.... En daarbij help het als er ook een sponsor is!
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Re: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-2: Voorbereiding
Piet schreef:ElwinB schreef:Haha, verassing, jaja, dat is een stille hint! Kan niet missen!
Ik heb voor mezelf wat richtlijnen opgesteld en één daar van is dat er voor elk wat wils moet zijn (niet noodzakelijkerwijs in één en dezelfde VBT) en graag ook telkens iets aparts erbij.... En daarbij help het als er ook een sponsor is!
ja, en dat brengt ons in verwarring, want we kunnen er niet op rekenen dat het nu allemaal 'goedkope' whisky's moeten zijn na die Brora
Halverwege, en al zeker half geslaagd moet ik zeggen!
0 x
Terug naar “Het Whisky forum Nosing & Tastings dan wel proeverijen”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten




