7 t/m 9 sep 2012: Maltstock, Overasselt, Nijmegen
Re: 7 t/m 9 sep 2012: Maltstock, Overasselt, Nijmegen
I'll be there! Wie van het forum nog meer?
0 x
-
jeroenjeroen
- Actief lid

als ik mijn vrienden zover krijg, komen wij ook met een man of 4... 

0 x
Hmm, lijkt me leuk, heb alleen geen whisky-fans onder mijn vrienden. Is het ook leuk voor mensen alleen of is het meer iets waar hele whiskyclubs heengaan?
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:Hmm, lijkt me leuk, heb alleen geen whisky-fans onder mijn vrienden. Is het ook leuk voor mensen alleen of is het meer iets waar hele whiskyclubs heengaan?
Ik ga alleen, maar je bent daar met heel veel whisky-vrienden!
0 x
JayDie schreef:Matti schreef:Hmm, lijkt me leuk, heb alleen geen whisky-fans onder mijn vrienden. Is het ook leuk voor mensen alleen of is het meer iets waar hele whiskyclubs heengaan?
Ik ga alleen, maar je bent daar met heel veel whisky-vrienden!
Dat kan ik alleen maar onderschrijven John
Alleen gaan is echt geen belemmering voor plezier op Maltstock. De sfeer is erg relaxed en iedereen is open voor een gesprek of om een glas te delen. Daarnaast geloof ik dat je ongetwijfeld bekenden tegenkomt van dit forum, dat zijn ook gezellige jongens (en dames). Zeker boeken!
0 x
- laddie teun
- Top bijdrager

Ben je er ook weer bij Sietse?
en verder: klopt volledig. gewoon heerlijk relaxed onder gelijkgestemden van een mooie dram genieten.
en verder: klopt volledig. gewoon heerlijk relaxed onder gelijkgestemden van een mooie dram genieten.
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Alright, die staat genoteerd dus 
0 x
Matthijs, whiskynerd.
laddie teun schreef:Ben je er ook weer bij Sietse?
Dat hangt van m'n baas af
0 x
Check net geboekt en ik heb maar 'Het Whisky Forum' ingevuld bij mijn whiskyclub 
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:Check net geboekt en ik heb maar 'Het Whisky Forum' ingevuld bij mijn whiskyclub

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Matti schreef:Check net geboekt en ik heb maar 'Het Whisky Forum' ingevuld bij mijn whiskyclub
Leuk, dan zie ik je aldaar! Stond "Het Whisky Forum" in de lijst van clubs? Ik heb bij het boeken IWS ingevuld.
0 x
JayDie schreef:Matti schreef:Check net geboekt en ik heb maar 'Het Whisky Forum' ingevuld bij mijn whiskyclub
Leuk, dan zie ik je aldaar! Stond "Het Whisky Forum" in de lijst van clubs? Ik heb bij het boeken IWS ingevuld.
Nee, maar je kon 'other' kiezen en het zelf invullen. Dat heb ik toen maar gedaan
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:Jij bent toch ook bij de tasting bij Appeldoorn over twee weken? Dan zie ik je daar al.
Waarschijnlijk niet... moet Scott nog even informeren. Was er vorig jaar wel bij en het was GE-WEL-DIG!
0 x
JayDie schreef:Matti schreef:Jij bent toch ook bij de tasting bij Appeldoorn over twee weken? Dan zie ik je daar al.
Waarschijnlijk niet... moet Scott nog even informeren.
Jammer!
JayDie schreef:Was er vorig jaar wel bij en het was GE-WEL-DIG!
Mooi!
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”