Hoe dan ook , benieuwd naar wat dit is. Mijn eerste gedacht was Glen Scotia (aards/leder/tabak/...) maar eigenlijk heb ik nog maar een drietal verschillende Glen Scotia's geproefd... het is eerder een wilde gok dus.



Matti schreef:Nou, anders ik wel... pfff, ik heb het gevoel dat ik erg scheef zit bij dezeIk zie twee kampen: het kersen, sherry en grapefruit-kamp en het rook, turf en jodium-kamp



johan brugge schreef:Waarom post je ze niet gewoon zelf? Daar heb je Bart toch niet voor nodig?
I_SPEY schreef:johan brugge schreef:Waarom post je ze niet gewoon zelf?
wordt nu door John òf Piet dit probleem verholpen

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast