Yapi schreef:Haast jullie niet jongens, ik ben vanavond niet thuis en kan de reviews dus niet posten. Dat zal maandag zijn...
Mooi dat ik deze nog zie.
Kwam erachter dat ik nog "moest" samplen.
Kan het mooi rustig aan.
Yapi schreef:Haast jullie niet jongens, ik ben vanavond niet thuis en kan de reviews dus niet posten. Dat zal maandag zijn...

andre8x8 schreef:Deze blindproeverij maakt je een echt regelmatige drinker, niet dat ik daar problemen mee heb of zoiets

johan brugge schreef:... en ik ga ook geen gok wagen. Ik vind het veel leuker om na te gaan of mijn bevindingen overeen stemmen met de 'algemene' bevindingen.

johan brugge schreef:Ha, straks is het iets dat ik nog nooit geproefd heb. Dan sta ik daar wel mooi!
JayDie schreef:Mij kwam het juist bekend voor en verbaas me er daarom ook over dat velen hier schrijven "geen idee, nog nooit geproefd"...
Matti schreef:Ik vind het nu juist wel interessant om een gok te doen. Ik heb zelf vaak een sterke associatie bij een naam, een combinatie van geuren, smaken en mondgevoel die meteen komt opborrelen (pun not intended). En of je gok nu goed of fout is, het geeft wel aan dat de geproefde whisky in die hoek zit (in mijn referentiekader dan natuurlijk). Zo dacht ik bijvoorbeeld dat de Green Label een Dalwhinnie was. Na de onthulling ben ik nog eens gaan nadenken over hoe de malts in de JW (caol ila, cragganmore, linkwood en talisker) zich verhouden tot de Dalwhinnie en dat vond ik erg leerzaam!
Kortom, het maakt voor mij niet uit of ik het goed heb, maar door het wel te benoemen maak je gebruik van die 'totaal-associatie' en dat kan, in mijn ervaring, erg leerzaam zijn...
JayDie schreef:Ik heb ook een gooi gedaan naar wat ik denk dat het is. Deze keer zelfs met leeftijd en alcoholaanduiding! Mij kwam het juist bekend voor en verbaas me er daarom ook over dat velen hier schrijven "geen idee, nog nooit geproefd". Maakt mij alleen nieuwsgieriger. Ben benieuwd! Wie weet zit ik er gruwelijk naast, wat ook niet erg zou zijn...
Piet schreef:JayDie schreef:Mij kwam het juist bekend voor en verbaas me er daarom ook over dat velen hier schrijven "geen idee, nog nooit geproefd"...
Precies zo hier !
p_froes schreef:Ook ik vind het juist leuk om te proberen een distilleerderij profiel te plaatsen/herkennen/raden. En wat mij betreft is het zeker niet erg om het mis te hebben, want er zijn zoveel distilleerderijen met heel veel gelijkenissen.

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten