Sietseus schreef:Soundwave schreef:Overigens zijn er ook mensen die ik AFK ken
"There is no IRL, there's only AFK!"
Hehe, ben jij er ook zo één?
Hahaha ja die uitspraak van die knakker in de AFK documentaire vond ik wel terecht, maar inderdaad het is erg nerderig

Voor degenen die het niet snappen: De afkorting IRL gebruiken voor je activiteiten buiten het forum om impliceert dat je aanwezigheid/bestaan op het forum (of internet in het algemeen) niet écht is, maar nep en daar zijn sommigen waaronder ikzelf, het niet mee eens (al is het natuurlijk wel zo mensen zich online graag ietsjes anders voor willen doen). Vandaar de afkorting Away From Keyboard.
Oow en om toch voor de volledigheid een lang verhaal kort te maken. Ik ben naast whiskyliefhebber (en heel veel andere hobbies) sinds '94 vaste supporter van FC Den Haag. Ik ga niet meer naar uitwedstrijden, maar bezoek nog wel elke thuiswedstrijd. Naast de supporters die ik sowieso al kende, heb ik er ook vele leren kennen via oude online gastenboeken en forums voor supporters waar ik altijd al dezelfde nickname Soundwave gebruikte. Toen ik een aantal daarvan ook leerde kennen in het stadion was het voor sommigen blijkbaar moeilijker om mijn echte naam te onthouden, dus werd ik al gauw (op z'n Haags) aangesproken met 'Sâhnt' en helaas is dat de meeste ook blijven hangen.
PS
Overigens ben ik ook meerdere keren in Brugge geweest en naar wedstrijden van Club gegaan omdat er een soort van vriendschapsband is tussen een aantal supportersgroepen (mss nog leuke info voor de Vlamingen onder ons

)