Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Na lange dag op de bank met Nikka from the barrel!!
0 x
Heerlijk aan het genieten van een super Ardbeg Uigeadail . Super geniet whisky! 

0 x
Ik ben net de vruchten aan het plukken van mijn evil meerjarenplan en heb net deze fles geopend: Caol Ila 30y 1980/2010 52.6%, refill hogshead #4685, Bladnoch Forum.
Prima Caol Ila weer, mooie turf op leeftijd die intensiteit van de rook heeft ingeruild voor een mooie medicinale wasachtigheid die helemaal verweven zit in zowel neus, als smaak als finish. 4 dikke sterren van mij.
Prima Caol Ila weer, mooie turf op leeftijd die intensiteit van de rook heeft ingeruild voor een mooie medicinale wasachtigheid die helemaal verweven zit in zowel neus, als smaak als finish. 4 dikke sterren van mij.
0 x
turfsmurf schreef:Ik ben net de vruchten aan het plukken van mijn evil meerjarenplan en heb net deze fles geopend: Caol Ila 30y 1980/2010 52.6%, refill hogshead #4685, Bladnoch Forum.
Oftewel je bent jarig?
Gefeliciteerd! Leuke Caol Ila

0 x
Life is too short to drink bad whisky
GJR schreef:Heerlijk aan het genieten van een super Ardbeg Uigeadail . Super geniet whisky!
zeeeeer lekker hé! Prima prijs kwaliteit ook in het 50 euro segment!
0 x
'n Peat Reek van Blackadder 2009 46%, erg lekker 
0 x
p_froes schreef:Oftewel je bent jarig?
A winner is you!
p_froes schreef:Gefeliciteerd! Leuke Caol Ila
Inderdaad leuke fles, je hebt me er echt een plezier mee gedaan. Zoals ik toen beloofde duurde het even voor hij open ging, maar wat in de fles zit verzuurt niet. Zijn broertje #4940 zal nog even geduld moeten hebben.
0 x
turfsmurf schreef:p_froes schreef:Oftewel je bent jarig?
A winner is you!p_froes schreef:Gefeliciteerd! Leuke Caol Ila
Inderdaad leuke fles, je hebt me er echt een plezier mee gedaan. Zoals ik toen beloofde duurde het even voor hij open ging, maar wat in de fles zit verzuurt niet. Zijn broertje #4940 zal nog even geduld moeten hebben.
Van harte gefeliciteerd, Arjen en nog vele, vele......
Cheers
0 x
Ik zit aan het restje van een blend van Appelton 12yo rum, Lagavulin 16yo en Aberlour 10yo. En ik wordt steeds enthousiaster 
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Sample Highland Park uit 2000 van Archives zojuist in mijn glas gegoten....
0 x
En, hoe is 'tie?jpvdw schreef:Sample Highland Park uit 2000 van Archives zojuist in mijn glas gegoten....
0 x
Balvenie TUN1401 Batch No.2
Ai ai .. Balvenie TUN1401 Batch No.2, 50,6%
Een melange van 7 "traditional whisky casks" (lees bourbon-vaten) en 3 "Sherry butts".
Helemaal mijn ding. Ik zou bijna vergeten ook te drinken !
Een echt snuffel parfum. Behoorlijk bedwelmend al bij het openen van de fles. Op smurturf zal ik maar zeggen
Een melange van 7 "traditional whisky casks" (lees bourbon-vaten) en 3 "Sherry butts".
Helemaal mijn ding. Ik zou bijna vergeten ook te drinken !
Een echt snuffel parfum. Behoorlijk bedwelmend al bij het openen van de fles. Op smurturf zal ik maar zeggen

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
I_SPEY schreef:En, hoe is 'tie?jpvdw schreef:Sample Highland Park uit 2000 van Archives zojuist in mijn glas gegoten....
Beetje vlak, vind hem niet zo bijzonder....wijkt imo wel af van de standaard bottelingen.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”