HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Onze eerste "blinde" forum-proeverij.

Welke score geef je deze Whisky ?

Peiling eindigde op 03 Mei 2012, 20:53

Afbeelding - Minder dan 56
0
Geen stemmen
Afbeelding - 56-60
0
Geen stemmen
Afbeelding - 61-65
0
Geen stemmen
Afbeelding - 66-70
0
Geen stemmen
Afbeelding - 71-75
0
Geen stemmen
Afbeelding - 76-80
1
8%
Afbeelding - 81-85
5
38%
Afbeelding - 86-90
6
46%
Afbeelding - 91-95
1
8%
Afbeelding - 96-100
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
Japie Krekel
Senior
Senior
Berichten: 348
Lid geworden op: 06 Feb 2011, 17:44
Locatie: Hoorn

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor Japie Krekel » 22 Apr 2012, 20:21

Wederom ook wij hebben onze bevindingen naar Bart verzonden.
Ik denk ruim op tijd omdat Yapi niet op het forum zit of hij moet verborgen of gast zijn ;)
0 x
Afbeelding

"Slechte whisky bestaat niet; alleen goede whisky en nog betere whisky"

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor Matti » 22 Apr 2012, 20:23

Brugge is helaas ten onder gegaan, dus hij zal zo wel opduiken :)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
BWhisky
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1736
Lid geworden op: 24 Apr 2010, 17:58

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor BWhisky » 22 Apr 2012, 20:29

Matti schreef:Brugge is helaas ten onder gegaan, dus hij zal zo wel opduiken :)


Ow Ow , Klup is ten onder gegaan , niets met Brugge te maken ! :D

Spannend , ik heb voor het eerste een zeer specifieke gok gedaan.

:Slainte
0 x
Afbeelding

"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough." (Mark Twain)

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor Piet » 22 Apr 2012, 20:40

OJH schreef:... weet ook nog niet helemaal of het mijn drink plezier nou vergroot,...

Het is een ander soort genot en moeilijk te vergelijken met ontspannen zitten, wat ook doen, en al dan niet in mijmering van een heerlijk glas genieten.

Bij mij vergroot het eerste het laatste wel maar dan moet er natuurlijk wel een flesje van staan. Vandaar ook dat hier nu een fles Springbank Rundlets & Kilderkins op de kast staat :dancing ... alleen al het idee dat ik die elk moment open zou kunnen maken om een dram te savoureren (in het Nederlands: soldaat te maken zonder technische analyse en plichtplegingen) schept plezier :yes
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 22 Apr 2012, 20:40

Hehe, zoals verwacht zal Bart vanavond dus niet laat thuis zijn.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
brebe
Senior
Senior
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 Mar 2012, 09:48
Locatie: Zwolle

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor brebe » 22 Apr 2012, 21:33

Net als laatste proefnotities verstuurd. Er hoeft nu nergens meer op gewacht te worden. Wat mij betreft
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor JayDie » 22 Apr 2012, 21:44

Mooi, nog geen notes! Ik heb ze zojuist naar Yapi verzonden! Benieuwd naar wat het is!
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 22 Apr 2012, 21:46

Ik denk dat Bart het verlies van 'De Klup' in het café aan het verzuipen is.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor JayDie » 22 Apr 2012, 21:49

johan brugge schreef:Ik denk dat Bart het verlies van 'De Klup' in het café aan het verzuipen is.

Komt dan voor mij mooi uit 8-)
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
I_SPEY
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2550
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 17:21
Locatie: Rotterdram

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor I_SPEY » 22 Apr 2012, 21:54

JayDie schreef:
johan brugge schreef:Ik denk dat Bart het verlies van 'De Klup' in het café aan het verzuipen is.

Komt dan voor mij mooi uit 8-)


Waarom, John, als ik zo vrij mag zijn ;)
0 x
Afbeelding
René - Friend of Ardbeg - Caol Ila - Lagavulin - Laphroaig and many Others
"Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing!"

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 22 Apr 2012, 22:31

JayDie schreef:Ai, ik heb hem nog niet geproefd. Ik kom hier pas terug als ik hem geproefd heb!

Daarom, René.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor Yapi » 22 Apr 2012, 22:39

in der daad vrienden, ik ben oz bezongen als een kanon an ik ga bromberen de notes samen te sletten :bigsmile
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor Yapi » 22 Apr 2012, 22:41

Yapi schreef:in der daad vrienden, ik ben oz bezongen als een kanon an ik ga bromberen de notes samen te sletten :bigsmile


iw wat is dit grappig :bigsmile
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
McRay
Senior
Senior
Berichten: 106
Lid geworden op: 21 Apr 2010, 09:00

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor McRay » 22 Apr 2012, 22:46

Yapi schreef:
Yapi schreef:in der daad vrienden, ik ben oz bezongen als een kanon an ik ga bromberen de notes samen te sletten :bigsmile


iw wat is dit grappig :bigsmile


Gaat dit wel goed komen zo :Party
0 x
Sláinte Mhath

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-3 (22 apr)

Ongelezen berichtdoor Yapi » 22 Apr 2012, 22:51

Ja hoor Ray, maar je moet niet te veel structuur verwachten
0 x
Afbeelding


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten