Ruval schreef:Leuk om de beschrijving van o.a. Serge Valentin te lezen.
En gezien zijn leeftijd is het ook een kleine geruststelling m.b.t. Leeftijd van de proever en genieten en NaT.

Ruval schreef:Leuk om de beschrijving van o.a. Serge Valentin te lezen.
Yapi schreef:Ik zou wel graag eens willen weten van meerdere deelnemers wanneer ze precies samplen.
Yapi schreef:de mensen die hem wel lekker vonden, hebben die een soort munt/anijs smaak eruit gehaald?
Yapi schreef:..edit: de mensen die hem wel lekker vonden, hebben die een soort munt/anijs smaak eruit gehaald?
Je hebt wel gelijk, misschien heb ik het te subtiel vermeld maar....johan brugge schreef:En tja, dat ik nu twee keer heb gezegd dat ik hem echt niet goed vond ... Waar het hart van vol is loopt de mond van over. Ik durf het tenminste openlijk zeggen.
...ik vond het niets.Yapi schreef:Kentucky Bourbon Vintage Small Batch! Te vinden voor zo'n 26 euro in de handel.
Aan de smiley te zien hoef ik mij hier niet voor te verantwoorden.raleigh schreef:Niet iedereen heeft zulke nobele principes om alleen in het weekend te drinken.![]()
raleigh schreef:En om nou 27 personen rekening te laten houden met 1 persoon is misschien ook wat gortig.
Yapi schreef:ja, het is sowieso niet mogelijk met iedereen 100% rekening te houden, daarvoor zijn we met te veel.
edwinedje schreef:Weer wat geleerd...als iets slecht is, mag het gerust gezegd worden...op naar sample 3.
edwinedje schreef:had ik als nieuwe liefhebber met 'de meute' mee gepraat en een eerlijkere mening gegeven
johan brugge schreef:edwinedje schreef:had ik als nieuwe liefhebber met 'de meute' mee gepraat en een eerlijkere mening gegeven
Het heeft geen zin om met de meute mee te praten als je een whisk(e)y niet lekker vind. Dan bedrieg je niet alleen de anderen, maar ook jezelf. Ik kijk er wel voor uit dat ik mijn woorden toch wel wik en weeg zodat iedereen goed van lezen dat ik enkel voor mezelf spreek als ik iets niet lekker vind. Ik vind het ook jammer dat ik die bourbon echt niet lekker vond, maar ik kan dat nu tenminste onbevooroordeeld zeggen aangezien het een blind sample was.
johan brugge schreef:Ja, maar Ome Jim strooit de hoge scores nogal makkelijk in het rond als je het mij vraagt.
johan brugge schreef:edwinedje schreef:had ik als nieuwe liefhebber met 'de meute' mee gepraat en een eerlijkere mening gegeven
Het heeft geen zin om met de meute mee te praten als je een whisk(e)y niet lekker vind. Dan bedrieg je niet alleen de anderen, maar ook jezelf. Ik kijk er wel voor uit dat ik mijn woorden toch wel wik en weeg zodat iedereen goed van lezen dat ik enkel voor mezelf spreek als ik iets niet lekker vind. Ik vind het ook jammer dat ik die bourbon echt niet lekker vond, maar ik kan dat nu tenminste onbevooroordeeld zeggen aangezien het een blind sample was.
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast