Zoals ook bij het eerste sample heb ik de verleiding kunnen weerstaan om maar direct door te gaan met de 2de helft
Ik wil er in elk geval een dag tussen laten....
Piet schreef:Zojuist de helft van mijn HWF VBT-1 Sample-2 genuttigd.
Zoals ook bij het eerste sample heb ik de verleiding kunnen weerstaan om maar direct door te gaan met de 2de helft![]()
Ik wil er in elk geval een dag tussen laten....

Matti schreef:Al heb ik al wel een heeeeeeel klein slokje van sample 5 genomen, want die geur...
fbs schreef:I_SPEY schreef:Zeg Bart, er doen nu 28 mensen mee aan deze Virtuele Blind Tasting, als ik het goed heb begrepen. Hebben zij bij de 1e zitting/tasting ook allemaal hun bevindingen aan jou doorgegeven, of zijn er mensen afgehaakt? Dat vroeg ik me namelijk af.
Niet afgehaakt, druk (pasen)/ziek/operatie/medicatieHoop over een week of 2/3 weer `up and running' te zijn en een reviewtje in te sturen.

Piet schreef:Een ding is zeker. Deze whiskies worden met zeer veel aandacht gesavoureerd.
Zeker en vast meer aandacht dan ze anders krijgen. In elk geval anders !

johan brugge schreef:Voor mijn part doen we dit een paar keer per jaar. De sfeer op het forum en de animositeit (en 'collegialiteit') is er enorm op vooruit gegaan!

BWhisky schreef:Interessant.
En in dit stadium ook het uiterstejohan brugge schreef:BWhisky schreef:Interessant.
Da's wel het minste wat je er van kan zeggen.

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten