Whisky Webshops en hun beleid

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: beter laat dan nooit: totalatool

Ongelezen berichtdoor Yapi » 03 Apr 2012, 14:47

Matti schreef:
liefmans schreef:kennelijk nog een puntje dat in België anders is want ik ken hier al minstens 1 whisky webshop die geen fysieke winkel heeft.

Hier in Nederland hebben we er ook zo een: DrankDozijn, maar daar zijn de meningen wat over verdeeld...

Het is bijzonder jammer dat die verplichting bestaat idd, het beperkt behoorlijk de mogelijkheden tot concurrentie op internet.

hun prijzen zijn onklopbaar, maar gelukkig voor de concurrentie gaat het enkel om een 100-tal basisflessen. Geen IB's, als ik me niet vergis. Maar je kunt er mooie dingen kopen!
0 x
Afbeelding

Matti
Moderator
Moderator

Re: beter laat dan nooit: totalatool

Ongelezen berichtdoor Matti » 03 Apr 2012, 15:19

Yapi schreef:
Matti schreef:Hier in Nederland hebben we er ook zo een: DrankDozijn, maar daar zijn de meningen wat over verdeeld...

Het is bijzonder jammer dat die verplichting bestaat idd, het beperkt behoorlijk de mogelijkheden tot concurrentie op internet.

hun prijzen zijn onklopbaar, maar gelukkig voor de concurrentie gaat het enkel om een 100-tal basisflessen. Geen IB's, als ik me niet vergis. Maar je kunt er mooie dingen kopen!

Maak daar maar minstens 271 van: http://whisky.drankvinder.nl (in het grafiekje). Ze hebben het assortiment flink uitgebreid de laatste maand. Maar alsnog is het een klein assortiment natuurlijk, vergeleken met winkels als Best of Whisky, Whiskysite of Drankgigant.
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”