Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
Re: Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
kan men eens afwisselen met die Duvel botteling van een tijd geleden 

0 x
- WhiskyLiam
- Senior

Freezeroz schreef:De WK gekte is ook doorgebroken in whisky land.
Lijkt mij een gevalletje AI.
0 x
Cask1988 schreef:Freezeroz schreef:De WK gekte is ook doorgebroken in whisky land.
Ziet er een beetje uit als een Butt plug
Zo geven sommige posts toch een onverwacht kijkje in andere hobby's van forumleden
1 x
Beginnend whisky-drinker met voorkeur voor Islays.
Mithras schreef:Zo geven sommige posts toch een onverwacht kijkje in andere hobby's van forumleden![]()

2 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Als je die weet weg te werken kun je het niet echt een hobby meer noemen imo. 

8 x
2 ∞ & →
http://www.whiskybase.com/nl/whiskies/whisky/297683
Al heel snel door 1 iemand beoordeelt met 91 punten.
Dat is gemiddeld 88 punten

0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Dawisknie schreef:http://www.whiskybase.com/nl/whiskies/whisky/297683
Laagste en hoogste score worden weggestreept, 88 is gemiddelde van die drie ertussen.
En Ras is CJ van Whiskybase, ik durf zijn beoordelingen wel te vertrouwen.
Herman77 zou ik dan eerder mijn bedenkingen bij hebben. Maar hé, een bepaald profiel van een merk kan totaal je ding niet zijn (maar waarom dan een rating geven?)
1 x
Fat Bastard! schreef:Herman77 zou ik dan eerder mijn bedenkingen bij hebben.
Zijn ratings blijken wel vaker iets af te wijken als je WB zo bekijkt...

1 x
Sculte wil breder publiek bereiken met nieuwe Twentse whisky voor 99 euro
https://www.ad.nl/dinkelland/sculte-wil-breder-publiek-bereiken-met-nieuwe-twentse-whisky-voor-99-euro~a1dc8479/
Wat ontzettend sympathiek dat ook normale mensen hun whisky op TWENTS eiken mogen kopen voor de weggeefprijs van 100e voor een halve liter zeg!
https://www.ad.nl/dinkelland/sculte-wil-breder-publiek-bereiken-met-nieuwe-twentse-whisky-voor-99-euro~a1dc8479/
Wat ontzettend sympathiek dat ook normale mensen hun whisky op TWENTS eiken mogen kopen voor de weggeefprijs van 100e voor een halve liter zeg!
5 x
- defeatless
- Moderator

Een tijdje geleden was ik toevallig in Ootmarsum (best een geinig plaatsje hoor!) voor mijn verjaardagscadeau.
We slenterden door het plaatsje heen en kwamen langs Sculte. De boel was potdicht, je moet voor de winkel blijkbaar een afspraak maken telefonisch.
In de etalage stonden flessen en miniaturen met prijzen erbij, ik was echt in de veronderstelling dat er een fout stond bij een 50ml sample (35 euro) maar dat bleek echt zo te zijn toen ik de website zag....
Rondleidingen zijn ook een rip uit je lijf (nu is dat veranderd maar dit was destijds) 100,- per persoon met een minimum van 8 personen....
Hoewel ik een fan ben van regionale verscheidenheid en het trots zijn op wat je in je eigen omgeving kan produceren kun je ook overdrijven......
We slenterden door het plaatsje heen en kwamen langs Sculte. De boel was potdicht, je moet voor de winkel blijkbaar een afspraak maken telefonisch.
In de etalage stonden flessen en miniaturen met prijzen erbij, ik was echt in de veronderstelling dat er een fout stond bij een 50ml sample (35 euro) maar dat bleek echt zo te zijn toen ik de website zag....
Rondleidingen zijn ook een rip uit je lijf (nu is dat veranderd maar dit was destijds) 100,- per persoon met een minimum van 8 personen....
Hoewel ik een fan ben van regionale verscheidenheid en het trots zijn op wat je in je eigen omgeving kan produceren kun je ook overdrijven......
6 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”