WTF Utrecht 2026
- MaltMuppet
- Top bijdrager

WTF Utrecht 2026
Aankomende zaterdag is het weer zover, WTF in Utrecht.
Vorig jaar voor het eerst geweest en goed bevallen, alleen de warmte hoop ik dat ze dat een beetje opgelost hebben… Gelukkig worden er geen hele hoge temperaturen voorspeld
Dit jaar wederom met mijn broer van de partij, inclusief een Whiskybase Exclusive tasting.
Zijn er hier nog meer die gaan?
Vorig jaar voor het eerst geweest en goed bevallen, alleen de warmte hoop ik dat ze dat een beetje opgelost hebben… Gelukkig worden er geen hele hoge temperaturen voorspeld
Dit jaar wederom met mijn broer van de partij, inclusief een Whiskybase Exclusive tasting.
Zijn er hier nog meer die gaan?
2 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Re: WTF Utrecht 2026
Ik weet dat er meerdere CasQueteers gaan. Ik hoop volgend jaar een tripje te kunnen maken
.
.
1 x
2 ∞ & →
Nope. Staat al lang op het lijstje, maar het is er door allerlei andere verplichtingen nog niet van gekomen.
1 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

TurboMcKwek schreef:Ik weet dat er meerdere CasQueteers gaan. Ik hoop volgend jaar een tripje te kunnen maken.
Er zijn heul veul Casqueteers aanwezig idd, me included

Het is zeker een tripje waardig, ook vanuit Spanje als ik het goed begrepen heb?
1 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

Nickolaas schreef:Nope. Staat al lang op het lijstje, maar het is er door allerlei andere verplichtingen nog niet van gekomen.
Is echt de moeite waard. Lekker ruim opgezet itt andere festivals
2 x
Vorig jaar was erg leuk. Dit jaar alleen de festivalbotteling 
2 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
- Aaaan taaaaaafel
- Senior

En er ook weer bij.
Inderdaad lekker ruim opgezet.
Wanneer er inderdaad 1200 liefhebbers binnen zijn, toch nog lekker de ruimte.
Natuurlijk in ieder geval effe kijken bij WhiskyBase (inclusief de tasting), Norbert en dit keer ook Fragrant Drops.
Norbert zal wel een bende nieuw spul bij zich hebben.
Hopelijk is dat ook bij de rest van toepassing.
Dit keer kon ik de festivalbotteling van WhiskyBase natuurlijk niet laten ontglippen.
Medegenieters, veel plezier en groeten,
Tonny
Inderdaad lekker ruim opgezet.
Wanneer er inderdaad 1200 liefhebbers binnen zijn, toch nog lekker de ruimte.
Natuurlijk in ieder geval effe kijken bij WhiskyBase (inclusief de tasting), Norbert en dit keer ook Fragrant Drops.
Norbert zal wel een bende nieuw spul bij zich hebben.
Hopelijk is dat ook bij de rest van toepassing.
Dit keer kon ik de festivalbotteling van WhiskyBase natuurlijk niet laten ontglippen.
Medegenieters, veel plezier en groeten,
Tonny
3 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Ondanks dat ik om de hoek woon (Utrecht is eigenlijk Houten -Noord), moet ik verstek laten gaan. Als slijter moet er gewoon zaterdag gewerkt worden.
1 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
- MaltMuppet
- Top bijdrager

Top dag gehad, vooral de Archives exclusive tasting was leuk, maar wel gigantisch gehaast..
Maat van mij zat ondertussen dik een uur bij de bourbon tasting, toch jammer dat daar zoveel tijd genomen was en bij de "speciaalste" tasting van de dag het tempo erg hoog moest.
Fijn opgezet festival, lekker ruim en nergens schouders duwen bij een stand.
Maat van mij zat ondertussen dik een uur bij de bourbon tasting, toch jammer dat daar zoveel tijd genomen was en bij de "speciaalste" tasting van de dag het tempo erg hoog moest.
Fijn opgezet festival, lekker ruim en nergens schouders duwen bij een stand.
1 x
Snowy schreef:Top dag gehad, vooral de Archives exclusive tasting was leuk, maar wel gigantisch gehaast..
Hihi Misschien zat je wel naast mij.
Kanonnen, wat was die Cooley trouwens lekker.
0 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

Die Cooley was heel lekker idd! Zou fijn zijn als ze net wat meer tijd krijgen voor de tastings. Was wel ff schrikken toen wij iets voor 17:00 aan kwamen lopen en er op het bord stond dat de tasting om 16:45 begon. We zijn toen de area binnengestormd waar hij was in de veronderstelling dat we te laat waren. Maar daar stonden flessen van Lost Distillery op tafel ipv archives. Bleek dat de tekst van vorig jaar nog op het bord stond, aan de andere kant stond het wel goed blijkbaar 

1 x
Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”