Cor - Vinabc schreef:bullseye
Cor for president!
De grote dekmantel: zorgkosten! Maargoed, de meesten van ons hebben wel een dusdanige voorraad om het een poosje uit te zingen toch?

En slijters…Nouja zijn ook vast goed in andere dingen. We komen nog heel veel zorgmedewerkers tekort bijvoorbeeld…en paprika plukkers…
Alle gekheid op een stokje: We gaan steeds meer toe naar een contradictiemaatschappij: alcoholvrije wijn, alcoholvrij bier, sigaretten zonder tabak, de vegetarische slager, vegetarische kipstukjes, vegetarische hamburgers, eiwit shakes ipv een gekookt ei, plantaardige boter, sojamelk. Niks meer mogen is gezond; ongecontroleerd oplopende stress omdat je nergens kunt ontspannen en ontladen in je vrije tijd is heel normaal (en gezond). We leven in een vrije wereld maar bij alles wat we doen; big brother is watching you! Sensoren in auto’s om te zien of je wel oplet, zoveel mogelijk verbieden wat ‘slecht’ is. De wereld is gek geworden…
Ze zeggen wel eens dat films een soort vooruitziende blik hebben. Welja met deze ontwikkeling moet ik gelijk denken aan het eerste uur van de film van Dik Trom in de stad Dunhoven. Het komt wéér uit! Over een tijdje zijn we het wortelforum of het selderijforum of beter nog: het smoothieforum


________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?