The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 27 Mei 2026, 15:15

Alle deelnemers hebben alvast een PeeBee gehad voor de praktische kant. Er zijn nog 2 setjes Er is nog 1 setje beschikbaar. En kan er evt. nog wel 1 of 2 extra maken. Dus sta je er nog niet tussen maar wil je er graag bij dan kan dat nog steeds :bigsmile
1 x
Afbeelding

francken
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor francken » 27 Mei 2026, 15:37

Gloeiende gloeiende...... :cry:

Moest effe wakker geschud worden en maar effe een "wake-up" dat ik het forum toch maar beter in de gaten moet houden.
:domdom

Wil dit natuurlijk niet missen en wat Andre zei: "Een goed voorbeeld doet volgen!"
Inmiddels nummer 18 op de lijst.........poeh is toch nog goed gekomen.
:yes

Groetjes,

Tonny
0 x

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 28 Mei 2026, 18:56

Update!
- Iedereen heeft inmiddels een betaalverzoekje ontvangen.
- flessen zijn besteld!

Wil je nog mee doen? Dat kan nog steeds! Nog 1 set beschikbaar! :bigsmile
6 x
Afbeelding

Dawisknie
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Dawisknie » 31 Mei 2026, 17:54

Doe mij dat laatste setje maar. :hoedaf
Ik vind het helemaal niet leuk dat je er anders mee blijft zitten. Ik help je er graag vanaf :P
1 x

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 31 Mei 2026, 18:56

Het was goed dat we elkaar even tegenkwamen in Musselkanaal en je mij hierop wees

Leuk om een setje mee te kunnen pakken :goedgedaan
1 x

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 01 Jun 2026, 18:29

Dawisknie schreef:Doe mij dat laatste setje maar. :hoedaf
Ik vind het helemaal niet leuk dat je er anders mee blijft zitten. Ik help je er graag vanaf :P

Ik heb je erbij gezet. Eigenlijk was ie al vol maar ik zal er nog een setje uit persen. Worden wel buisjes want m’n 2cl flesjes zijn op na de eerste 21 setjes :bigsmile

De share zit nu dus vol :hoera
5 x
Afbeelding

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 04 Jun 2026, 18:25

Uit interesse, en omdat ik geen geduld heb :bigsmile , is al (publiekelijk) bekend welke expressies een opwachting maken? Nogmaals dank A.

:goedgedaan
1 x
2 ∞ & →

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 04 Jun 2026, 19:35

squaadgras schreef:Uit interesse, en omdat ik geen geduld heb :bigsmile , is al (publiekelijk) bekend welke expressies een opwachting maken? Nogmaals dank A.

:goedgedaan

Publiekelijk bekend nog niet :D Als ik alles binnen heb? Krijgen jullie allemaal een PB met daarin de line up. Bij veel expressies zit een link die best wel wat gedetailleerde informatie bevat van de botteling en/of het vat! Het zullen sowieso allen OB’s zijn om zo de stijl en de richting van de distillery goed naar voren te krijgen.

Ondertussen even een update qua status van de zendingen. Er is inmiddels e.e.a. binnen. Het wachten is nu op de bestellingen van enkele Duitse webshops. 1 daarvan duurt sowieso wat te lang naar mijn zin dus die ga ik morgen even mailen. Iets met centraal magazijn blabla. Maar dat duurt inmiddels al een dikke week. Zo afgelegen kan een centraal magazijn toch niet liggen zou je zeggen :Scratch
3 x
Afbeelding

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 05 Jun 2026, 09:00

Cask1988 schreef:Ondertussen even een update qua status van de zendingen. Er is inmiddels e.e.a. binnen. Het wachten is nu op de bestellingen van enkele Duitse webshops. 1 daarvan duurt sowieso wat te lang naar mijn zin dus die ga ik morgen even mailen. Iets met centraal magazijn blabla. Maar dat duurt inmiddels al een dikke week. Zo afgelegen kan een centraal magazijn toch niet liggen zou je zeggen :Scratch

Och, voor een tasting morgenmiddag had ik vorige week donderdag een fles besteld bij Tom-Roderick, vrijdag verstuurd door hem met PistNL.....Is gistermiddag pas geleverd. PistNL had "een achterstand ivm H'vaartsdag en Pinksteren" en er stonden daar vrachtwagens vol met pakketten. Dus dat het dan vanuit Duitsland ook iets langer duurt.....(overigens keurig op de hoogte gehouden van status en voortgang door Tom-R).
0 x
Afbeelding

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 05 Jun 2026, 17:22

Fat Bastard! schreef:Is gistermiddag pas geleverd. PistNL had "een achterstand ivm H'vaartsdag en Pinksteren" en er stonden daar vrachtwagens vol met pakketten. Dus dat het dan vanuit Duitsland ook iets langer duurt.....(overigens keurig op de hoogte gehouden van status en voortgang door Tom-R).

Ja, die drukte kan ik begrijpen. Maar daar zit ook precies het verschil. Ik word niet op de hoogte gehouden en mijn order is überhaupt nog niet eens verzonden. Ze hebben kennelijk aan een week nog niet genoeg om een paar flessen uit het centraal magazijn over te halen. Ze gaven aan 1 tot 2 dagen extra dan lijkt het mij wel normaal dat je een klant eventjes op de hoogte brengt als het door omstandigheden een stuk langer duurt. Het gaat om een grote (web)shop (Bruhler) waarvan ik verwacht dat daar dagelijks of in ieder geval, een aantal keer per week sprake is van transport tussen beide locaties. Dus dat ik al een week lang niks heb gehoord en mijn order nog onveranderd op ‘in behandeling’ staat, vind ik niet heel netjes.

Gelukkig heeft een andere Duitse webshop z’n zaakjes wel voor mekaar en zijn er vandaag weer een aantal flessen binnengekomen :duimop
1 x
Afbeelding

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”